על DOCCM, אתגריו של המנמ"ר ומה שביניהם – פרק ב'
בפרק הקודם סקרנו את המשימות המנוגדות לכאורה שעומדות כיום בפני המנמ"ר: לחסוך בצורה מהותית בהוצאות התפעול של מערך ה-IT ולספק ערך מוסף מוחשי לארגון ולשמש כמנוע צמיחה עסקית שיתרום לשיפור "השורה התחתונה". בנוסף, הבנו שהדרך היחידה לעמוד במשימות אלה היא על ידי אימוץ טכנולוגיות ומוצרים חדשניים שיאפשרו לארגון לייעל בצורה מהותית את מערך המחשוב, להגיב בזריזות לדרישות העסקיות המשתנות ולאפשר לו להוביל בתחומו.
תחום ה-DOCCM (ר"ת Document Output for Customer Communication) מהווה דוגמא מצוינת לשינוי המהותי בתפיסת גורמי השיווק והשירות את תחום ה-"פלט". מעולם מושגים אפור וחד כיווני של "תדפיסים", "מכתבים" ו-"דיוור", לתחום בעל ערך מוסף עסקי המאפשר העצמת הקשר עם הלקוח, פרסונליזצייה של הפלט, פלט אינטראקטיבי מותנה תרחישים עסקיים, קישורים אקטיביים (Links), ניהול שטחים לבנים (White Space Management), שילוב וידאו ואודיו בפורמטים מתקדמים כגון HTML5 וכדומה. מערכת FreeForm פותחה כפתרון שלם מקצה לקצה ומאפשרת לממש בטווחי זמן קצרים את המטרות העסקיות שלעייל באופן קל ונוח לתפעול, ללא צורך במשאבי פיתוח יקרים.
המערכת בנויה משתי סביבות עיקריות:
* FreeForm Designer Center – סביבת הניהול, העריכה והעיצוב של מערך תבניות הפלט הארגוני. סביבת עריכה אינטואיטיבית תוך שימוש בתוכנת MSWord המוכרת לכל. נוחות העיצוב, עושר האפשרויות והקלות בהכשרת כוח האדם הם מקסימאליים.
* FreeForm Runtime – מנוע הליבה של המערכת הפועל בסביבת הייצור. רכיב ה-Runtime של המערכת מיועד לקלוט את הנתונים הגולמיים מכל מרחב היישומים הארגוני באמצעות מערך נרחב של ממשקים ומתאמים סטנדרטיים (כולל אפשרות לבצע התאמות ייחודיות ללקוח) ולשלב אותם בצורה דינאמית בתבניות הפלט שעוצבו בסביבת העריכה של המערכת. כל זאת תוך הפעלתם של התרחישים השונים על בסיס ערך הנתונים והחוקיות העסקית שנקבעה. את תוצרי הפלט הנדרשים יפיק המנוע בפורמט הרצוי ובהתאמה לערוצי ההפצה שנבחרו. מנוע ה-Runtime הינו רכיב מתקדם ביותר המאפשר התקנה בשרת/חוות שרתים מרכזית, בתחנות עבודה במגוון תצורות (כולל שילוב ביניהן) כולל תמיכה מובנית בסביבות עבודה ווירטואליות. מנוע ה-Runtime בנוי לקצבי הפקה גבוהים ביותר הן בתצורת Online והן בתצורת Batch והוא פועל באופן עצמאי ללא כל צורך בהתקנת מערכות ורכיבים של צד שלישי.
תועלות המערכת לארגון:
* מסר מותאם אישית ללקוח על פי לוגיקה עסקית/שיווקית
* תקשורת עם הלקוח בכל אמצעי, על פי בחירתו והעדפותיו
*הנעה לפעולה של הלקוח בנקודות המגע הקריטיות
* שיפור הקשר עם הלקוח ושביעות רצונו
* חסכון משמעותי בעלויות עקב קלות העיצוב והאינטגרציה
* הנגשת הפלט ללקוחות בעלי צרכים מיוחדים
אז למה FreeForm?
* ניסיון רב בתחום הפלט ובפרט בשוק ה-Enterprise – לקבוצת אוטופונט ניסיון של 20 שנה בעולם הפלט בכלל ובדרישות הייחודיות לשוק הישראלי בפרט.
* עושר רב ביכולות ובתכונות המוצר.
* אמינות תפעולית גבוהה ומוכחת לאורך זמן ובעבודה בסביבות עמוסות וקריטיות.
* מודולאריות – מערכת ה-FreeForm תוכננה ופותחה במבנה מודולארי המאפשר לארגון גמישות בבניית התשתית ובבחירת המערכות התפעוליות וערוצי ההפצה הנחוצים לו לפי צרכיו.
* הניסיון הטוב והמתמשך בקרב לקוחותינו – בין לקוחות החברה ניתן למנות את מרבית הבנקים וחברות הביטוח בארץ.
* החזון שלנו – לחברה מיקוד בעולם ה-DOCCM ומכך Roadmap עשיר ומבוסס לשנים הבאות הנותן מענה מלא להגשמת היעדים העסקיים של לקוחותינו.
* מוצר כחול לבן – המערכת מפותחת על ידי חברה ישראלית ותיקה ומוכרת בשוק ישראלי.
FreeForm – מתאים לך פלט. חכם.