תוכן שיווקי

MaaS360 – המענה המושלם בענן לניהול העולם הנייד

אלן ג'ילס, מנהל מכירות לאזור EMEA ב-Fibrelink, מסביר את חשיבות הניהול והאכיפה המרכזית של הרכיבים הניידים בארגון ואת התועלות הנובעות מפתרון ניהול בענן אמיתי, MaaS360 ● הפתרון מיוצג בארץ על ידי Mobility In Cloud

22/03/2012 15:52
Mobility in Cloud

מאת הילל יוסף

"המנמ"רים בארגונים נדרשים לשליטה מלאה על כלל הרכיבים הניידים, שליטה הכוללת ניהול (MDM) ואכיפה מרכזית. הצורך הולך ומחמיר בשל הגידול בכמות הטלפונים החכמים שעובדים מביאים מהבית", כך אמר אלן ג'ילס, מנהל מכירות אזור EMEA (אירופה, אפריקה והמזה"ת) ב-Fiberlink. לדברי ג'ילס, מחקרים מצביעים על כך ש-57% מהעובדים בארגונים מביאים את רכיבי המיחשוב הניידים שלהם, טלפונים חכמים ומחשבי לוח – מהבית. "ארגונים הולכים לעולם הנייד באופן מובהק", אמר, "כיום רבע ממחשבי הלוח (הטאבלטים) מיוצרים עבור ארגונים".

ל-Fiberlink, אמר ג'ילס, יש מוצר העונה על האתגר החדש הניצב בפני המנמ"רים, MaaS360. הפתרון, המיוצג בארץ על ידי Mobility In Cloud, הסביר, מספק יכולת ניהול של כלל הרכיבים הניידים בארגון, לרבות אלה שעובדים מביאים מהבית – מחשבים ניידים, מחשבי לוח וטלפונים חכמים וזאת ללא כל תלות במערכת ההפעלה הקיימת על המכשיר וללא תלות בסוג המכשיר.

קל לתחזוקה והטמעה
"הפתרון מבוסס מיחשוב ענן, קל להטמעה ולתחזוקה, ותומך במערכות ההפעלה של כל הטלפונים החכמים, הטאבלטים והמחשבים הניידים, שלאור החידושים התכופים לעיתים שוכחים שהם גם מכשירים ניידים", אמר ג'ילס, "הוא עונה על הצורך בניהול מערך הרכיבים הנייד, לטובת הפחתת הוצאות ה-IT, מימוש גדול יותר של המשכיות עסקית, הלימה לרגולציות ואבטחת מידע, הגדלת התפוקה הארגונית והגדלת שביעות רצון העובדים והלקוחות".

לדברי ג'ילס, "MaaS360 עונה על צורכי אבטחת מידע בתקנים המחמירים ביותר, לרבות FISMA, תקן אבטחת מידע פדראלי מחמיר בארה"ב". הוא הוסיף, כי יתרונות נוספים הנובעים מהפתרון הם: זמינות מיידית ב-TTM, זמן הגעה לשוק, "כיוון שאין צורך בפיילוט, יש כניסה ישירה למערכת תפעולית עובדת". כך, אמר, "אין גם צורך בשינוי של התשתית המיחשובית בארגון, או בשינוי מדיניות אבטחת המידע של הארגון".

אלן ג'ילס, מנהל מכירות אזור EMEA ב-Fiberlink (משמאל) ודוד אדי, מנכ"ל Mobility In Cloud

ג'ילס ציין, כי MaaS360 "מאפשר התרחבות מיידית בשל גידול במספר העובדים או במספר הרכיבים הניידים בארגון, וכך נחסכים משאבים על תחזוקה שוטפת. הוא עובד במתכונת ניהול מרכזי, על בסיס OTA".

הפתרון, אמר ג'ילס, מצוי בשימוש בקרב יותר ממיליון וחצי התקנים ניידים בעולם: "בין השאר של טיים מגאזין, מאסטרקארד, אאודי, פולקסוואגן, הבנק העולמי, וכמה ארגוני בריאות גדולים בארה"ב ובאירופה, כיוון שהוא הולם את תקנות אבטחת המידע המחמירות למגזר הבריאות (HIPPA). נוספו לנו 119 לקוחות ארגוניים בכל הגדלים ברבעון האחרון של 2011 והשנה נצמח עוד ויתווספו לנו מאות לקוחות".

"ישראל – שוק אסטרטגי"
ישראל, אמר ג'ילס, "היא שוק אסטרטגי עבור Fiberlink, כיוון שהארגונים פה הם מאמצים מוקדמים של טכנולוגיה. אנשים מבינים את החוזקה של הפתרון, בשל ההקפדה שלנו על היבטי אבטחת מידע". הוא סיכם בציינו, כי המוצר מתאים לכל ארגון בו יש בין 3 ל-100,000 רכיבים ניידים, וכי MaaS360 זכה בפרס הראשון בכנס MWC שנערך באחרונה בברצלונה, על היותו פתרון מוביל לארגונים בתחום המובייל. "אנחנו נרגשים ממעמד זה, לאחר שהחברות הקודמות שזכו בפרס הינם חברות ענק כמו AT&T, אפל (Apple) ועוד.

דוד אדי, מנכ"ל Mobility In Cloud, ציין כי החברה פועלת באמצעות כמה שותפים עסקיים בארץ דוגמת מטריקס, One1, ו-012-סמייל. כך, ציין אדי, "ניתן למנות בין לקוחותינו את מכתשים אגן, הטמעה שנעשתה תוך ימים אחדים והיא משרתת אלפי משתמשים, חברת היי-טק ישראלית עם פריסה גלובלית לאלף עובדיה בחמש מדינות, ארגוני היי-טק, ארגונים מהמגזר הפיננסי, וכעת אנו מצויים בפיילוט במגזר הממשלתי. ניתן להתנסות בשירות ללא כל התחייבות ל-30 ימים, באמצעות רישום דרך אתר החברה. איני מכיר פתרון אחר בתחום ה-MDM שמאפשר זאת".

הוא סיכם בציינו, כי "למרות שהחברה צעירה, אנו צומחים במהירות בשוק המקומי".

אירועים קרובים