תוכן שיווקי

גלאסהאוס השלימה פרויקט אחסון ווירטואליזציה עבור אופיס דיפו

05/04/2012 15:41

לאחרונה השלימה גלאסהאוס (GlassHouse) ישראל פרויקט לשדרוג ומודרניזציה של תשתיות מחשוב עבור אופיס דיפו. במסגרת הפרויקט, בוצעה קונסולידציה לשרתי החברה, הקמת תשתית לסביבה וירטואלית מבוססת VMware וכמו-כן שודרג מערך האחסון של החברה למערך של NetApp.

כחלק מהפרוייקט, הועבר המידע מעשרות שרתי החברה לתשתית הוירטואלית תוך התיעלות ושיפור ניצלות המשאבים. כתוצאה מכך פונה שטח פיזי רב בחוות השרתים של החברה, הוקטנה משמעותית צריכת האנרגיה והתאפשרה הקצאת משאבים יעילה יותר במערך האחסון תוך הבטחת שרידות גבוהה יותר, בהתאם לצרכים העיסקיים והתפעוליים של הארגון. הפרויקט תוכנן כך שישמש את החברה לשנים הבאות, תוך התחשבות בגידול המידע שמוערך בשיעור של כ-20% מדי שנה. מערך האחסון המשודרג ישרת את 55 סניפי אופיס דיפו ברחבי הארץ, בהם מעל אלף עובדים.

לדברי רן פלדמן, מנהל מחלקת הפרויקטים בגלאסהאוס, "הפרויקט שינה לחלוטין את סביבת הלקוח, מסביבה פיזית ואחסון בשרתי קבצים, אופיס דיפו קפצה מדרגה לסביבה וירטואלית מודרנית ומערך אחסון ייעודי. במהלך כל הפרויקט עבדנו בשיתוף פעולה מלא עם נעם גרינברג, מנהל התשתיות והסיסטם באופיס דיפו, תוך הקפדה על מתודולוגיה מתוכננת היטב. הודות לכך, הפרויקט הסתיים ללא תקלות ובשביעות רצון רבה".

טל רוזנפלד, מנמ"ר אופיס דיפו, ציין כי "בשנים האחרונות אופיס דיפו משקיעה רבות בתחום של שיפור השירות בתחום ה-IT, ובאופן טבעי, בעקבות צמיחה של הארגון, היה צורך לשדרג את מערך האחסון ולעבור לסביבה וירטואלית. הפתרון שהטמיעה גלאסהאוס עונה על הצרכים הארגוניים של החברה בהווה, וצפוי לשרת אותה לעוד שנים רבות".

אירועים קרובים