תוכן שיווקי

חברת קומדע משיקה פתרון מתקדם מבית CORE Security המיועד לחזות באופן רציף איומי IT ולמנוע מראש סיכונים עסקיים

CORE Insight Enterprise 2.0, הפתרון הראשון בתעשייה שמספק שילוב של סריקה והדמיה מתקדמת של איומים והתקפות, מציג את ההשלכות העסקיות הקשורות להפרות אבטחה ומקשר בין הסיכונים שזוהו ליעדי הארגון

03/05/2012 15:28

חברת קומדע, שהינה הנציגה הבלעדית בישראל של CORE Security, ספקית מובילה של פתרונות Security Intelligence, הכריזה היום על שיפור משמעותי ב-CORE Insight Enterprise, אשר מספק למומחים ומובילים בתחום אבטחת ה-IT את היכולת לזהות חשיפות ואיומים על תשתיות הארגון, וכן, בפעם הראשונה בהיסטוריה, לקשר אותם לסיכון הממשי לעסק. כפלטפורמת בינת אבטחה בזמן-אמת. CORE Insight מספק אימות לנקודות התורפה ותעדוף לטיפול באיומים, תוך דיווח של נתוני מפתח למערכת האבטחה. בנוסף, CORE Insight מאפשר לארגונים לשפר את אבטחת ה-IT, למטב את התקציבים, לשפר את יעילות תהליכי האבטחה ולחזות איומים מבלי להפריע לתפעול השוטף.

מנכ"ל קומדע, זאב שטח, מספר כי גרסת 2.0 של CORE Insight כוללת כעת יכולות משופרות לאיתור וטיפול בנקודות התורפה – לרבות סריקה לאיתור נקודות תורפה של יישומים ברשת; תכנון והדמיה של התקפות על נקודות התורפה שאותרו; לוח בקרה ויזואלי המציג את סטאטוס אבטחת המידע השוטף בארגון,ייצור דו"חות ברמות שונות; והצעה לפתרונות לטיפול בנקודות התורפה – וכל זאת בפלטפורמה אחת.

השיפורים החדשים מספקים מענה לאתגרים הניצבים בפני לקוחות, מפשטים את תהליכי הניהול של נקודות תורפה, מורידים את העלויות המשויכות ומשפרים את האבטחה הכללית. בנוסף, CORE Insight שופר גם בממשק משתמש גרפי (GUI) חדש המשפר את חוויית המשתמש ומאפשר תצוגות מדויקות יותר. התוכנה ניתנת ליישום הן במודל השכרה על ידי יועצים העורכים מבדקי חדירות אצל לקוחותיהם והן על ידי הלקוח עצמו ברכישת המוצר או השרות.

Core impact עובדת במשולב עם כל מוצרי הסריקה המובילים, כגון: NCIRCLE , QUALIS, McAfee ,eEye GFI, HP-WAVS, IBM languard, ואחרים אשר הם שותפים טכנולוגיים של CORE. כך יכול הלקוח להנות גם ממוצרי סריקה מתקדמים וגם ממוצרי בדיקת חדירות אשר מאתר כשלים בסריקה. ההבדל בין סריקה חיצונית לבין בדיקת חדירות הוא כמו ההבדל בין סריקת איברים חיצונית לבין בצוע צינתור חודרני למטרות איבחון.

אירועים קרובים