תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כנס המצוינות העסקית ProcessForum 2012 של SPL-Software AG יתקיים ב-26 ביוני 2012

10/05/2012 14:55

חברת Software AG, המתמחה בפיתוח פתרונות לייעול והאצת תהליכים עסקיים (Business Process Excellence), תקיים ב-26 ביוני 2012 כנס לקוחות שנתי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הכנס יעמוד בסימן מצוינות עסקית – ProcessForum 2012.

בכנס המצויינות העסקית צפויים להשתתף מאות אורחים מהארץ ומהעולם – לקוחות מקרב הארגונים הגדולים בארץ, יועצים, שותפים ומומחים טכנולוגיים, אשר ישמעו הרצאות מקצועיות בנושאי ההתפתחויות בסל הפתרונות של Software AG, המתודולוגיות המובילות, הכלים החדשים וסיפורי הצלחה של לקוחות Enterprise מהארץ ומהעולם. בכלל זה:

•    webMethods Business Process Management
•    ARIS Business Process Analysis
•    Terracotta (מחשוב ענן, Big-Data)
•    Adabas, Natural & NaturalONE
•     Applications Mobile
•    ועוד.

לכנס יגיעו מנהליה הבכירים של החברה – מנכ"ל Software AG העולמית, קארל היינץ שטרייביך, וה-CTO של החברה, ד"ר וולפרם יוסט, אשר יחשפו את אסטרטגיית מוצרי הדגל של Software AG וכיווני החברה לשנים הבאות ומומחים טכנולוגיים נוספים.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "כחלק מסולם הערכים שלה ומשאיפתה למצוינות – Software AG מטפחת מערכות יחסים הדוקות וארוכות טווח עם לקוחותיה ומחויבת להצלחתם. עם 400 אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המעניקים שירות מסור ללקוחותיה בישראל, Software AG ישראל הינה ציר מרכזי בהצלחתה של החברה העולמית. כנס הלקוחות יהווה הזדמנות מצוינת להעמיק את הקשר בינינו לבין לקוחותינו ולהעשיר אותם בהתפתחויות האחרונות בסל המוצרים המוביל והאיכותי של Software AG".

אודות Software AG
Software AG היא מובילה עולמית בתחום ה-Business Process Excellence. החברה פיתחה את Adabas, מראשוני מסדי הנתונים שהצליח להגיע לרמת ביצועים מהגבוהות בעולם; את ARIS, הפלטפורמה הראשונה לניתוח נתונים עסקיים ואת webMethods, הפלטפורמה הראשונה לאינטגרציה המבוססת על SOA, אשר לראשונה כוללת גם שרת B2B. פתרונות התוכנה המובילים ושירותי היועצים המומחים של החברה מאפשרים ללקוחות החברה להשיג את יעדיהם העסקיים במהירות רבה יותר.

ייחודה של החברה הוא בהיותה היחידה בעולם שמספקת פתרון לניהול תהליכים עסקיים (BPM) מקצה לקצה עם עלות הבעלות הכוללת (TCO) הנמוכה ביותר וקלות השימוש. מוצריה המובילים של החברה ושירותי הייעוץ שלה יוצרים פורטפוליו ייחודי המאפשר ללקוחות החברה לבנות אסטרטגיית תהליכים עסקיים, לבצע אינטגרציה מבוססת SOA, הטמעות בסביבת SAP ולנהל תהליכים עסקיים.

בשנת 2011 הסתכמו הכנסותיה של Software AG ב-1.1 מיליארד יורו. החברה מעסיקה 5,500 עובדים המספקים שירותים ל-10,000 לקוחות ב-70 מדינות ברחבי העולם. מרכזה של Software AG בגרמניה והיא נסחרת בבורסת פרנקפורט תחת הסימול: (TecDAX, ISIN DE 0003304002 / SOW).

אירועים קרובים