תוכן שיווקי

Hawthorn, יצרנית וספקית תרופות בארה"ב, בחרה ב-MaaS360 לשדרוג מערך המכירות שהחלו לעשות שימוש ב-iPads ולשיפור שביעות רצון הלקוחות

13/05/2012 14:44
Mobility in Cloud

Fiberlink יצרנית MaaS360 – פתרון ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management) המוביל בעולם המבוסס ענן, הודיעה על כך שחברת Hawthorn בחרה בפלטפורמת MaaS360 בכדי לצמצם את הסיכונים של החברה מבחינת אבטחת מידע בשימוש בהתקנים ניידים לרבות מכשירי iPad תוך זמינות שירות מידית והטמעה שארכה דקות ספורות בלבד.

חברת Hawthorn הטמיעה את פתרון MaaS360 כדי לספק הגנה מלאה על מכשירי iPad ולהגן על אפליקציית ה-CRM,המכילה נתונים קריטיים של החברה, כך שתוכל לעבדו אך ורק במידה וה-iPad עומד במדיניות אבטחת המידע של הארגון. כמו כן בין ההחלטות לבחור את MaaS360 עמדה העובדה שהחברה רצתה לספק פתרון כמה שיותר מהר לעובדיה בשטח , נכון להיום עומדים על כמה מאות , מניעת גישה לא מורשית ויכולת שליטה בעדכונים השוטפים שמבוצעים על ההתקנים הניידים שבידי העובדים ומצאה זאת באמצעות פתרון מבוסס ענן עליו מבוססת MaaS360.

הבחירה ב-MaaS360 סיפקה ל-Hawthorn יתרון משמעותי על פני מתחרותיה בתחום הפארמה מה ששיפר במיידי את חווית ושביעות הרצון של לקוחות החברה שקיבלו מנציגי החברה מידע מהיר יותר באמצעות שימוש בכלים ניידים.

Hawthorn הינה חברת פארמה המתמחה בייצור ושיווק של תרופות מרשם בתחומים הטיפוליים של הנשימה, נפרולוגיה, עור, מערכת העצבים המרכזית, אונקולוגיה ונוירולוגיה. עם קו ייצור מוצרים אגרסיבי הכולל יותר מ-20 מוצרים בשלבים שונים של פיתוח ו-9 פיתוחים שזכו לאישור ה-NDA בשנתיים האחרונות. כוח המכירות של Hawthorn מתפתח בקצב מואץ ולשם כך רכשה החברה מכשירי iPad לתמוך בכוח המכירה יחד עם אפליקציית ה-CRM iPoint, כאשר המכשירים ברמתם הבסיסית לא סיפקו את הצרכים של Hawthorn מבחינת אבטחת מידע ויכולות ניהול מרכזיות שיעמד ברגולציות המחמירות של ענף הפארמה, בחרה החברה ב-MaaS360 כדי לספק לה יכולות אלו.

"העובדה שיכולנו להפיץ ולהטמיע את פתרון MaaS360 בצורה כה מהירה באמצעות הענן סיפק יתרון משמעותי למחלקת המכירות שלנו ושקט נפשי למחלקת הIT של החברה", אמר קליי הילטון, מנהל מערכות המידע של Hawthorn. "מערכת ה-MaaS360 סיפקה לנו יכולת להפיץ למכשירי ה-iPad אפליקציות ייעודיות לכלל מערך המכירות של החברה בלי סיכון כלל של אי עמידה בחוקי הרגולציה המחמירים, פתרון הענן של MaaS360 סיפק לנו יכולת להמשיך ולנהל את פעילות הליבה של הארגון ללא עיכובים מיותרים וכאן אני חושב טמון הROI  של הפתרון".

MaaS360, פלטפורמת ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management) וה-MAM (ר"ת Mobile Application Management) המבוססת על ענן אמיתי, סיפקה ל-Hawthorn כלי ניהול שליטה ובקרה מלא על מכשירי ה-iPad ועל האפליקציות הפועלות במכשיר, יחד עם נראות מלאה וכלי דו"חות מתקדמים, אשר אי עמידה בתקנות רגולטיביות לדוגמת HIPPA יכולה לגרום לאיבוד מידע בעל ערך רב של נתונים מן השטח בזמן אמת ואי עמידה בתקנות רגולטיביות". באמצעות MaaS360 הפיצה החברה מסמכים מסווגים לבעלי עניין בחברה תוך ידיעה שכל אחד שמקבל את המידע עומד בתקנים המחמירים שנקבעו במדיניות החברה, בכל שלב יכלה החברה לאתר את המכשיר ולמחוק ממנו את המידע הרגיש או למחוק את המכשיר לגמרי וזאת תוך הפצה שארכה דקות ספורות בלבד לכלל מערך המכירות בחברה.

אירועים קרובים