תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Software AG השיקה טכנולוגיית מיסוך נתונים למוצר Adabas לתגבור אבטחת המידע במערכות הליבה הארגוניות הגדולות

14/05/2012 14:31

Software AG הודיעה היום על השקת Data Masking for Adabas – פתרון מיסוך נתונים שמאפשר ללקוחות Adabas לפתח אפליקציות בצורה מאובטחת ותוך שמירה על פרטיות של מידע רגיש השמור במערכות הליבה הארגוניות הגדולות.

מפתחי אפליקציות המקיימות אינטראקציה עם פלטפורמת Adabas נזקקים למידע אמיתי על מנת לנסות ולתקן שגיאות בעת הפיתוח. יחד עם זאת, המידע הזמין הוא לעיתים מידע רגיש ביותר – החל משמות של לקוחות דרך מספרי כרטיסי אשראי ועד רשומות רפואיות. ארגונים יכולים לבצע "צילום" של המידע הארגוני מ-Adabas ועדיין לשמור על האנונימיות של בעלי המידע באופן ידני, במטרה שמידע רגיש לא ידלוף החוצה. למרות זאת, שיטה מיושנת זו צורכת זמן ומשאבים רבים והיא רגישה לטעויות אנוש.

פתרון Data Masking for Adabas מבצע אוטומציה של מעבר המידע ומבטיח שמידע רגיש יוותר אנונימי ומאובטח לאורך סביבות מסדי הנתונים ב-Adabas. הפתרון אף משמר את האמינות והיציבות של סביבת הפיתוח המקורית לטובת פיתוח מדויק המדמה את המציאות.

"Data Masking for Adabas מסייע לארגונים לספק למפתחי תוכנה מידע אמיתי מבלי להתפשר על אבטחת המידע והפרטיות", אמר וולפרם יוסט, ה-CTO וחבר הההנהלה של Software AG. "ארגונים יכולים כעת לעמוד בתקנים רגולטוריים כגון HIPAA, PCI DSS, GLBA וכן בהנחיות אבטחת המידע של האיחוד האירופי, יחד עם צמצום זמן הפיתוח ועלויות של האפליקציות הנמצאות בעבודה".

אירועים קרובים