תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דורון דרייר, Arrow ECS ישראל: "השלב הבא בווירטואליזציה הוא זה של התקשורת"

דורון דרייר, מנכ"ל Arrow ECS ישראל, מסביר מה השלב הבא שיש לממש בעולם הווירטואליזציה, ומהן הטכנולוגיות שיוצגו בכנס שעורכת החברה, לטובת מימוש מיטבי של הענן לסוגיו ● לקראת אירוע עננים בגובה העיניים – Real World of Cloud, יום שני, 28 במאי, הבית הירוק, תל אביב

16/05/2012 16:51

מאת הילל יוסף

"השלב הבא של הווירטואליזציה, אחרי זו שנערכה על השרתים ועל תחנות קצה, הוא וירטואליזציה לממשקי רשת התקשורת", כך אומר דורון דרייר, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. דרייר אמר את הדברים בראיון לקראת אירוע שעורכת החברה ביום שני, ה-28 במאי, בבית הירוק בתל אביב, בהשתתפות מרצים מומחים מחו"ל. בכנס יוצגו, לדברי דרייר, "ישומים וטכנולוגיות מיחשוב ענן בגובה העיניים, בתכל'ס, לא ברמת הסיסמאות".

"נציג טכנולוגיות המאפשרות  ליישם מיחשוב ענן בן-כלאיים, ציבורי ופרטי", הוא אמר, "תוך דגש על קישוריות ועולם הווירטואליזציה של תחנות קצה, VDI. נתמקד בווירטואליזציה של כרטיסי רשת I/O". זהו, לדבריו, "השלב הבא של וירטואליזציה, בה מטפלים בממשקי הרשת ובממשקי התקשורת. יש היום ממשקים רבים שהם FCoE המתחברים לשרתי הענן ויוצרים מורכבות ברשת התקשורת הגורמת לעלויות גבוהות הקשורות בניהול ובניוד שרתים וירטואליים והקצאת משאבי רשת עבורם".

לדבריו, "מה שמערכי מיחשוב בארגונים נדרשים לעשות במסגרת הווירטואליזציה של התקשורת הוא אגרגציה, חיבור של ממשקי תקשורת רבים בצורה אחידה, על מנת לקבל את המיטב ממערכי האחסון והתקשורת. כך, לכל שרת יהיה חיבור אחד בלבד לרשת התקשורת והרבה חיבורים פיסיים פיזיים יהפכו לחיבור וירטואלי אחד".

המטרה, אמר דרייר, "היא ליצור ענן בן-כלאיים תוך ביצוע קישוריות דרך הענן לדטה סנטר הארגוני בצורה מיטבית. בכנס Arrow ECS ישראל מביאה מגוון של יצרנים לטובת בניית פתרון כולל: וירטואליזציה לתחנות הקצה, VDI, של VMware, טכנולוגיות וירטואליזציה של תעבורה של ריברבד (Riverbed), טכנולוגיות אחסון ו-וירטואליזציה של IO של EMC ושל זיגו (Xsigo), וכן Wyse Technology – חברה שמציעה טכנולוגיות של מיחשוב ענן ו-וירטואליזציה של מחשבים שולחניים, שנרכשה לפני כמה שבועות על ידי דל (Dell). כל המעטפת הזו נותנת פתרון מקצה לקצה לתחום הווירטואליזציה. בכנס נציג כלים לכל מה שנדרש לספק עבור מנמ"רים ארגוניים, על מנת ליישם ווירטואליזציה של תחנות קצה ותקשורת בצורה המיטבית".

Arrow ECS ישראל, אמר דרייר, "היא חברת הפצה המייצגת חברות מובילות בעולם בתחומי וירטואליזציה, אבטחת מידע, אחסון ורישות. כל המכירה של המוצרים והטכנולוגיות המובילות מתבצעת דרך שותפים עסקיים, ביניהם חברות האינטגרציה המובילות במשק. אנו נותנים שירותי ערך מוסף ברמה הטכנית – האינטגרטור נעזר בי בהיבטים הטכנולוגיים, ואנחנו מלווים את תהליכי ההטמעה מקרוב". החברה הינה חברה בת בבעלות מלאה של קונצרן Arrow Electronics שבסיסו בארה"ב, ועוסק בהפצה של רכיבי אלקטרוניקה ומוצרי מחשוב מתקדמים.

"הענן קורה", סיכם דרייר, "מיחשוב הענן קורם עור וגידים ויש להתמקד בטכנולוגיות המובילות בעולם על מנת לממש אותו באופן מהיר, יעיל ומיטבי, על מנת להפיק ממנו את המיטב בתחומי צמצום עלויות ושיפור ביצועים. סיסמת הכנס, 'עננים בגובה העיניים', נועדה להעביר את המסר לפיו נדרש להתמקד בענן ולא בסיסמאות. מערכי מיחשוב ארגוניים צריכים דטה סנטר חזק ויעיל, ובהם תחנות רזות ותקשורת יעילה ומהירה. כל זאת, כמובן, לצד מימוש היבטי אבטח מידע ברמה גבוהה".

אירועים קרובים