תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אינפורמטיקה משיקה תוכנית חדשה לשיפור ביצועי הנתונים במחסן הנתונים הארגוני (DWH)

התוכנית הופכת את ה- Big Data ל-"קטן", על ידי ניהול חסכוני של צמיחת המידע הארגוני

17/05/2012 14:16
מובילה את התחום זו השנה העשירית ברציפות. אינפורמטיקה

אינפורמטיקה (Informatica), המיוצגת בישראל בבלעדיות על ידי קבוצת אמן, הודיעה על תוכנית חדשה ל-"הרזיית" מחסני נתונים ארגוניים (DWH) ושיפור הביצועים שלהם, על מנת לסייע לארגונים לשלוט טוב יותר בהוצאות הקשורות להתפוצצות המידע ואחסונו במערכות הארגוניות. התוכנית, הנקראת Informatica Lean Data Warehouse Health check, תוצע לזמן מוגבל, ל-14 ימי ניסיון ותשולב עם הפתרונות Informatica Data Achieve ו-Informatica Data Warehouse Advisor.

על ידי יישום עקרונות משיטת ה-Lean Manufacturing (ניהול "רזה" של הייצור) בניהול המידע, הפתרון החדש של אינפורמטיקה משלב ניטור, אבחון, עריכה בשכבות, הפרדה במחיצות (partitioning) וארכוב, עם מתודולוגיה מוכחת, על מנת לצמצם בזבוז ושימוש לא מספיק של משאבים האופייני לצמיחת נתונים בלתי מנוהלת.

לקוחות אשר יאמצו תוכנית זו יוכלו להפחית עלויות ומורכבות בסביבת הנתונים שלהם בצורה משמעותית, תוך קבלת שאילתות מידע, יכולת גיבוי והתאוששות משופרות. באמצעות ניתוח מעמיק של מה המשתמש העסקי הממוצע מחפש ובאיזו תדירות, צוות ה-IT הארגוני יוכל לנקוט בפעולות ספציפיות כדי להפחית עלויות ניהול מידע ולהבטיח את הערך העסקי של המידע. הלקוחות יוכלו לשפר את רמת השירות מבלי לרכוש עוד אחסון, חומרה נוספת או לנהל תהליכי כוונון יקרים.

"בעידן ה-Big Data ופתרונות אנליזת המידע היקרים לשימוש, מנמ"רים דורשים כי ה-IT ינהל את מחסן הנתונים הארגוני בצורה פרו-אקטיבית כדי להפחית עלויות ובה-בעת לספק ביצועים טובים אף יותר", אמר אדם ווילסון (Adam Wilson), מנהל חטיבת ה-ILM באינפורמטיקה. "החדשות הטובות הן שאחוז ניכר מהמידע המאוחסן במחסן הנתונים הארגוני כמעט שאינו נדרש על ידי המשתמשים העסקיים ולקוחות יכולים לשפר את שיעור החזר ההשקעה שלהם על המידע (Return on Data) על ידי ניהול נכון יותר של מחזור חיי המידע".

ינאי מילשטיין, מנהל הפעילות של אינפורמטיקה בישראל בקבוצת אמן, אמר: "תוכנית ה-Healthcheck של אינפורמטיקה מסייעת לארגונים לנקוט בצעדים הראשונים לקראת ניהול חכם ויעיל יותר של מידע שרק הולך ונערם בכמויות הולכות וגדלות. בארץ יש התעניינות גדולה בתוכנית ואנו מציעים לכל ארגון שמזהה את הצורך לפנות אלינו כדי להתנסות בפתרונות החדשניים של אינפורמטיקה".

אירועים קרובים