תוכן שיווקי

Jedox, חברת התוכנה הגרמנית, מרחיבה את פעילותה בישראל בשיתוף חברת Top-IT המייצגת אותה

23/05/2012 15:20

ב-7 למאי 2012 ביקר בארץ מטיאס קריימר (Matthias Krämer), חבר הנהלה וארכיטקט התוכנה הראשי של ג'דוקס, חברת התוכנה הגרמנית. הביקור נערך במסגרת Jedox Roadshow 2012 הנערך ב-44 מדינות.

ג'דוקס הוקמה ב-2002 על ידי כריסטיאן ראוו (Kristian Raue) מתוך כוונה להתמקד בצרכים של מנהלי כספים בארגונים, לאחר שזה מכר את חברת Intellicube לקבוצת MIS הגרמנית. צוות הפיתוח של ג'דוקס ממוקם במטה החברה בפרייבורג, כאשר חלק מהפיתוח מבוצע על ידי מרכזי off-shore במזרח אירופה. כריסטיאן גייס ממשקיעים כ-10 מיליון דולר להקמת חברה מתוך חזון שנראה אז מרחיק לכת – פיתוח מסד נתונים רב מימדי שרץ בזיכרון, אשר יוצע ללקוחות ללא תשלום (Open source) ובמקביל פיתוח סוויטה מורחבת הכוללת שירותים נוספים בתשלום לארגונים. הטכנולוגיה תוכננה מהיום הראשון לפעול בענן, מתוך מגמה מוצהרת לאפשר למשתמשים גישה למוצר באמצעות אקסל, דפדפן ויותר מאוחר גם מניידים ומחשבי לוח. בימים אלה החברה משיקה את גרסה 4 של המוצר, המספקת גישה טבעית מאקסל, דפדפן תוך תמיכה מלאה בטלפונים ניידי ומחשבי לוח.

ג'דוקס הינו פתרון BI היחידי היודע לנצל את טכנולוגיית GPU (עיבוד מקבילי של מאות מעבדים בכרטיס גרפי) בכך מאיצה ביצועים עד פי 600. לג'דוקס יש גם יכולת מובנית של כתיבה חזרה (Write back) לבסיס הנתונים, מכל הסביבות! האסטרטגיה של שימוש בשותפים תמכה בקצב גידול חסר תקדים והחברה כבר פועלת ב-114 מדינות, תומכת ביותר מ-20 שפות ומדווחת על יותר מ-80,000 התקנות, כאשר החברה ממשיכה לשמור על קצב גידול שנתי של כ-50%.

אחת המטרות של הביקור בארץ שאורגן על ידי חברת Top-IT, השותפה העסקית והמפיצה הבלעדית של ג'דוקס בישראל, הייתה לבחון חלופות להעברת חלק מפעילות הפיתוח והשירות של החברה לישראל. ג'דוקס מתייחסת לשירות ללקוח כערך עליון ומדורגת ראשונה בתחום זה על ידי הסקר של BARC (התוצאות שלו מבוססות על סקרים של משתמשים).

במהלך הביקור, קריימר הרצה במפגש שולחן עגול – "חידושים טכנולוגיים בעולם ניהול הכספים", שהוקדש לניהול תזרים, תקציב ובקרה. הכנס נערך בשיתוף פירמת רואי החשבון KPMG סומך חייקין, ובמהלכו הוצגו מתודולוגיות עבודה על ידי גל פלד, דירקטור במחלקת ייעוץ במערכות מידע. נוסף על כך, הועברה הרצאה בנושא "אתגרים וחדשנות בניהול תזרים" על ידי מקסים קולטניק, מנהל תחום הגזברות ביעוץ מערכות מידע ב-KPMG. כמו כן, נערכה הדגמה שהמחישה כיצד ניתן לעבור בקלות מעבודה עם גליונות אלקטרונים למערכת מבוססת מסד נתונים עם ממשק מלא באקסל, דרך טפסי Web וכלה בעבודה במחשבי לוח.

בשיחה סיפר קריימר: "ג'דוקס ממשיכה בתנופת הצמיחה החזקה שלה הנשענת בין היתר על השותפויות העסקיות העוזרות לנו להאיץ את תהליך ההתרחבות. השותפות שלנו עם Top-IT היא דוגמה לשותף כזה שיכול לספק יישום איכותי, לבצע לוקליזציה מלאה של המוצר ולשרת בצורה מיטבית את הלקוחות בישראל".

לירן אדליסט, מנכ"ל Top-IT, ברך את מטיאס: "הביקור של מטיאס מדגים את המחוייבות של ג'דוקס ללקוחות וממחיש את היחסים הטובים בין ג'דוקס ל Top-IT. יחסים אלו יסייעו לנו להמשיך ולקדם את התקנות המוצר אצל לקוחות החברה בארץ  והן בקרב הלקוחות הגדולים בארצות הברית".

אירועים קרובים