תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם טליה יואלי, מנהלת פעילות דטתנין

29/05/2012 14:55

ספר על הארגון בו אתה עובד
דתנין היא חברת אינטגרציה ושירותים מקצועיים (professional services) בתחום אבטחת המידע, המהווה שותף ואינטגרטור מוביל של מוצרי אבטחת המידע של חברת CA, תוך התמחות בניהול גישה, ניהול משתמשים והקשחות.

אנו מספקים פתרונות "טיילור–מייד" ללקוח, בהטמעה וביישום מוצרי תכנה מורכבים. מומחי דתנין אשר רכשו ידע טכנולוגי ייחודי, ברמת מומחיות גבוהה, מלווים את מחזור החיים של המוצר מתחילתו ועד סופו, כולל ליווי שוטף בתחזוקה ותמיכה, בזמני תגובה מהירים על פי SLA מוגדר. בנוסף מציגה דתנין יכולות פיתוח והתאמה ברמת הקוד המייחדות אותה בתחום האינטגרציה.

דתנין נוסדה בשנת 2004 על ידי צוות מומחים בתחומי האבטחה והאינטגרציה, מאז הקמנו, ואנו מקימים ומתחזקים מערכות אבטחת מידע, בארגונים גדולים ובינוניים בישראל ובחו"ל. בין לקוחותנו שלושת חברות הסלולר הגדולות, חברות טלקום, בנקים מובילים, חברות מובילות בתחום הבריאות ועוד. משרדי החברה ממוקמים בהרצליה, ואנו פועלים בארץ ובעולם על פי צרכי לקוחותנו.

אילו מוצרים של CA אתה מטמיע אצל לקוחותיך?
חברת דתנין מתמחה בפתרונות בתחום ה-Access Control and Management וה-Identity Management. כמו כן צברו אנשינו נסיון רב בהטמעה של פתרונות WAM (ר"ת Web Access Management) ממשפחת Site Minder של חברת CA. אנו מובילים טכנולוגית את הפרוייקטים הגדולים ביותר בישראל בתחום ה-Identity Management של חברת CA, תוך שימוש בכלל המוצרים המהווים את חבילת ה-IDM, שמציעה החברה. בימים אלה אנו נמצאים בעיצומה של הרחבת ההיצע שלנו למוצרי הענן של CA: נגזרות של מוצרי האבטחה הפיסיים, מוצר אבטחה לסביבות וירטואליות, כמו גם מוצרים חדשים של חברות שנרכשו על ידי CA בתחומים של הזדהות חזקה ומוצרי ענן נוספים.

מדוע בחרתם לעבוד עם CA? מה הערך המוסף ש-CA נותנת לשותפים שלה?
חברת דתנין הולכת יד ביד עם חברת CA מיום הקמתה, בשנת 2004. ההתמחות של דתנין בפתרונות בתחומי ה-Access Control and Management, Identity Management הפכה אותה לשותף טבעי לחברת CA, שהיא מובילה עולמית בתחומים אלה. במהלך השנים האחרונות שימשה דתנין שותף משמעותי בפרויקטים מוצלחים רבים, המשלבים את סל הפתרונות של CA, בארגוני אנרטרפרייז: כל חברות הסלולר, בנקים מובילים, גורמי בטחון ועוד.

החיבור של דתנין כחברה המתמחה במתן professional services, ניהול פרויקטים ברמה הטכנולוגית והארגונית, ומתן תמיכה מקצועית וליווי גם לאחר הטמעת המוצרים, עם CA המספקת טכנולוגיות מובילות, best practice המבוסס על מאות פרויקטים בעולם, ובעיקר שיתוף פעולה ומסירות גדולה, יוצר סינרגיה וערכים מוספים משמעותיים, ועבורנו כשותפים הוא שילוב מנצח.

מה לדעתך המוצר/ים פורץ/צי הדרך של CA המבדלים אותה ממתחרותיה?
לחברת CA סל פתרונות רחב בתחומי ניהול ואבטחת מידע, אשר מספק ללקוחותיה מענה כולל בבית אחד. בנוסף מספקת חברת CA מטרייה רחבה של תמיכה הן ללקוחותיה והן לשותפיה. יחד עם זאת המשאבים הרבים המושקעים על ידה במחקר ובפיתוח מוצרים מציבים את  CA בחזית הטכנולוגיה בתחומה. אחד התחומים בהם מובילה CA הם הפתרונות שלה בתחום ה-WAM, הן בהיבטים טכנולוגים והן בהיבט של נתח שוק. פתרונות ה-WAM מבית CA מספקים מענה אחוד לכל היבטי הזיהוי, ההרשאות, הניהול והאודיט של אתרי ווב ארגוניים, תוך מתן ROI ברור ושיפור רמת אבטחת המידע בצורה משמעותית.

אירועים קרובים