תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רמי מנחם, סאפ ישראל: "האסטרטגיה של סאפ ו- SAP Business One שלובות זו בזו"

"אנו גאים להמשיך בתנופת הפיתוח שהחלה ב-2010", אמר מנחם, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ ישראל, בראיון לקראת הכנס השנתי של SAP Business One, שייערך ביום שני, ה-4 ביוני, במרכז הכנסים אבניו ● לדבריו, "מדובר במוצר מאוד מצליח בעל עתיד מבטיח"

03/06/2012 14:47

מאת הילל יוסף

"אנחנו יכולים להבטיח ללקוחות שלנו ביטחון טכנולוגי וקרקע יציבה, עם האסטרטגיה של סאפ ו-SAP Business One שלובות זו בזו", כך אומר רמי מנחם, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ ישראל. מנחם דיבר לקראת הכנס השנתי של SAP Business One, פתרון ה-ERP לניהול ארגוני SME. הכנס ייערך ביום שני, ה-4 ליוני, במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה. במהלך הכנס תציג החברה לראשונה בישראל את גרסה 8.8.2 של הפתרון ותספק הצצה לגרסה העתידית 9.0, שתושק בשנה הבאה.

הכנס השנה, אמר מנחם, "הוא המשך ישיר לכנס שערכנו לפני יותר משנה שם חשפנו את מפת הפיתוח של SAP Business One לשנים הבאות, הראינו את הכיוון אליו אנו הולכים והשנה נציג כיצד התוכנית מתממשת בשטח, ונספק הצצה לגרסה העתידית".

האסטרטגיה של סאפ, אמר מנחם, פועלת בחמישה ערוצים, והאסטרטגיה של- SAP Business One היא פועל יוצא שלה. האחד,  העמקת פונקציונאליות ותהליכים עסקיים, השני הוא הרחבת יכולות בתחום הבינה העסקית (BI). ערוץ השלישי הוא תחום המובייל, הוצאנו לשוק יישום למכשירי iPhone ו-iPad, אותם ניתן להוריד בחנות היישומים של אפל. ערוץ רביעי הוא תחום ה- in-memory עם פתרון SAP HANA, נציג בכנס את האפשרויות לעבד נתונים במהירות רבה יותר מבעבר. הערוץ החמישי הוא עולם מיחשוב הענן, השקנו מודל של SAP Business One On Demand – זו חבילה חודשית הכוללת רישוי, תשתית ותחזוקה".

בהיבט הפונקציונאלי, אמר מנחם, "יש בגרסה החדשה מעל ל-100 חידושים, כגון מודול ניהול קמפיינים,  העמקת הטיפול בתהליכי המלאי, ניהול תהליכים עסקיים ועוד". בהיבט הטכנולוגי, אם ניקח לדוגמה את תחום ה-BI, לקוחות SAP Business One נהנו כבר היום משני כלים שהוכנסו לפתרון כתוצאה מהרכישה של חברה Business Objects על ידי SAP. החל מהגרסה החדשה לקוחותינו יהנו מכלי שלישי בשם אקספלורר. זהו כלי לתחקור נתונים דינאמי. המעניק יכולות תחקור מאד מתקדמות ולקבל את הנתונים בתצורות גרפיות שונות חכמות.

ל-SAP Business One בארץ, אמר מנחם, 3,300 לקוחות. "בשנתיים האחרונות אנו נמצאים בתנופת פיתוח אדירה והמוצר מהווה מנוע צמיחה של החברה. 20% מלקוחות סאפ – שהם כ- 35 אלף לקוחות החברה הם בעלי SAP Business One. בשנתיים האחרונות אנו חווים תנופה אדירה גם בהכנסות: ב-2010 חווינו גידול של 25% ובשנה החולפת 27%. ראינו איך המוצר מתפשט בקרב ארגונים גדולים, ואנו מבצעים פרויקטים מורכבים מבעבר. כך, ניתן למנות בין הלקוחות את עמינח, בוני התיכון, רשת שקליות של צה"ל, אפריקה-ישראל ועוד ארגונים מכלל מגזרי המשק".

מנחם ציין כי אחד המסלולים בכנס יציגו כיצד תאגידים וארגוניים גדולים, שיש להם פתרון SAP Business Suite, בוחרים להטמיע SAP Business One בסניפים מבוזרים מרוחקים. זאת, לדבריו, בשל העלויות הפחותות וקלות ההטמעה, לצד החיבור למערכת ה-ERP הגדולה.

"אנו גאים להמשיך בתנופת הפיתוח שהחלה ב-2010", סיכם, "אנו שמחים להראות תוצאות עסקיות צומחות, SAP Business One  הוא מוצר בעל עתיד מבטיח".

אירועים קרובים