תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נחשון אלפסי, CA ישראל: "אנו לוקחים אחריות על פרויקטים, גם כאלו בביצוע האינטגרטורים"

"הבאנו לקיצורי זמן ביצוע הפרויקטים בסדר גודל של 30%. אנו לוקחים אחריות על הפרויקטים בהם מוטמעות מערכות CA, תוך שיתוף פעולה הדוק עם השותפים העסקיים, ביצוע הסמכות, תמיכות והדרכות", אמר אלפסי, סמנכ"ל פרויקטים ב-CA ישראל, בראיון לקראת הכנס השנתי של החברה, שייערך ב-19 ביוני במלון דייוויד אינטרקונטיננטל, תל אביב

06/06/2012 14:42

מאת הילל יוסף

"CA תומכת ומעורבת בכל הפרוייקטים הקשורים במוצריה, כולל אלו שמבצעים השותפים העסקיים שלה, האינטגרטורים. כל יצרני התוכנה עובדים עם השותפים שלהם, אולם CA היא היחידה אשר נוטלת אחריות כוללת על הפרויקטים", כך אומר נחשון אלפסי, סמנכ"ל פרויקטים ב-CA ישראל.

אלפסי עומד בראש גוף חדש שהוקם בסניף הישראלי של CA. הגוף, אמר, "הוקם על מנת לשפר את השירות שניתן ללקוחות הקצה, הן ברמת הטמעת המערכות של CA, הן ברמת התחזוקה של המערכות והן ברמת פיתוח עתידי של המערכות באתר הלקוח הארגוני. זאת, על מנת לספק באופן מיטבי מענה לצרכים אותם מעלים הלקוחות".

הצוות בראשו עומד אלפסי, אמר, מונה 16 יועצים מומחים וארבעה מנהלי פרויקטים. במסגרת עבודתם הם מתכננים, מבצעים ומתחזקים את כלל מוצרי התוכנה של CA. הפעילות, ציין אלפסי, נעשית במשותף עם השותפים העסקיים של CA בארץ: נטקום מקבוצת מלם-תים, נס ישראל, טלדור, טקמיינד, קומIT, ליעם-וואן, דתנין, מיינדבוקס, פרוסיד ואורנטק.

מטרת המחלקה שבראשותו, אמר אלפסי, היא "לבצע את הפעילות של תכנון והטמעת המערכות של CA, על בסיס מתודולוגיות שפותחו בחברה, אשר הוכחו ככאלה שמביאות לקיצור משך זמן הפרויקטים ולמתן מענה טוב יותר לצורכי הלקוחות הארגוניים". לדבריו, "קשה להצליח במימוש פרויקטי IT. המחקרים השונים מצביעים כי שיעור ההצלחה שלהם עומד רק על 40-60%, והשאר לא עומדים ביעד הלו"ז או התכולה. נדרש להעלות את שיעור ההצלחה של פרויקטים מורכבים בתוך ארגונים מרובי משתמשים, פלטפורמות ומערכות. לכן ב-CA נבנתה מתודולוגיה ספציפית המספקת מענה לבעיה מורכבת זו".

המחלקה שבראשותו, אמר אלפסי, לא רק דואגת להטמעת המערכות ולתחזוקתן, אלא גם מכשירה את השותפים. "השיתוף שלנו במהלך ההטמעה בפרויקטים", אמר אלפסי, "לא מתמקד אך ורק בטכנולוגיה, אלא בנהלי התפעול והעבודה השוטפים בתוך הארגון. במהלך הטמעה של תהליך תפעולי נדרש לקחת בחשבון את ההתנהלות האו"שית (ראשי תיבות ארגון ושיטות) של הארגון. בדרך זו ניתן להביא לניצול מירבי של הטכנולוגיה". כך, אמר אלפסי, "במסגרת המתודולוגיה שפותחה אנו מיישמים תהליכי ITIL, SOX ועוד".

אלפסי ציין כי "בסיום הפרויקטים אנו מספקים שירות של 24×7 על פי דרישות הלקוח, אשר במסגרתו אנו מקצים מוקד טכני זמין בשפה העברית לטובת הלקוחות בארץ. התמיכה כוללת חוזה עם הגדרת רמת שירות, SLA, אשר מגדיר את משך הזמן המוקצה לטיפול בתקלה. לכל אתר מוקצה מנהל פרויקט, אשר אחראי לתמיכה בלקוח. במסגרת חוזה התמיכה, אחת לרבעון מגיע ארכיטקט מטעמינו לבחינת מצב המערכות והוא מוציא דו"ח סטטוס עם המלצות להמשך הפעילות".

פרויקטי שו"ב, שליטה ובקרה, אמר אלפסי, "חייבים לעקוב אחר כל שינוי תשתיתי או יישומי, על מנת לספק תמונה מהימנה של הארגון".

אלפסי סיכם באומרו כי "הבאנו לקיצורי זמן ביצוע הפרויקטים בסדר גודל של 30%. אנו לוקחים אחריות על הפרויקטים בהם מוטמעות מערכות CA, תוך שיתוף פעולה הדוק עם השותפים העסקיים, ביצוע הסמכות, תמיכות והדרכות".

אירועים קרובים