תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | Menahel4U יחד עם חברת רמדור מובילות את בשורת הפתרון השלם לעולם הנדל"ן ב-SAP Business One

07/06/2012 14:52

הפתרון מכיל מענה לעולם ניהול נכסים מניבים כולל חיוב וגביה, לעולם שיכון הדיירים ולעולם ההנדסי כולל חשבונות חלקיים וכתבי כמויות. השילוב של ניסיון בפן הנדל"ני ובפן הפיננסי, מאות לקוחות מרוצים, שירות מקצועי ותמיכה ברמת און-ליין – מביאים בשורה חדשה ללקוחות שחיפשו פתרון לעולם הנדל"ן מקצה לקצה

מתוך סיפור לקוח עם ארז אריאב, מנהל מערכות מידע – ביג מרכזי קניות
"הפתרון שינה את כלל ההתנהלות העסקית של “ביג מרכזי קניות”. הוא הפך אותנו לארגון יעיל ומהיר יותר, עם מינימום כפילויות בעיבוד הנתונים ומקסימום ניצול יעיל של הזמן. היכולת של אנשינו לקבל את הנתונים והמידע העסקי הנדרש לעבודתם היא היום הרבה יותר פשוטה. הפתרון מאפשר לבצע שינויים בחוזי העבודה החיוניים, או לחולל שינויים ברמה הגראפית של הדוחות, ללא חשש מההשלכות ומהעבודה הנלווית, שגררו שינויים אלו בעבר. דברים שהיו עבורנו בעבר בלתי אפשריים, הם כיום פשוטים לביצוע.  היופי הוא שכל היישום נעשה בתאימות לתהליכים העסקיים הקיימים, ללא צורך לשנותם".

"הדבר החשוב ביותר בתהליך אפיון ובניית המערכת היה מתן ביטוי לכל צורת החישובים שכרוכים בפעילות “ביג מרכזי קניות”, כדי שבפועל נוכל לקבל תמונת מצב מלאה על כל אחד מהנכסים והחיובים הקשורים בפעילות. לשם כך בנינו "עץ נכסים", הכולל את כל חוזי השכירויות והחנויות הקיימות. הצגה זו מאפשרת התממשקות של כלל הנתונים והצלבתם הישר מ-SAP Business One לשימוש הנהלת החשבונות".

"כשעברנו ל-SAP Business One, אחד האתגרים הגדולים שעמד בפנינו, היה לייצר את כל חוזי הלקוח במערכת החדשה, מבלי לאבד אף פיסת מידע היסטורית, או פיננסית. כיום, לאחר שמדד ההצלחה העיקרי שעמד לנגד עיננו מומש, ואנו יכולים לבצע שינויים ללא התערבות גורם חיצוני ולהפיק בעצמנו את דוחות ההנהלה להם אנו זקוקים".

הצלחות עיקריות בהטמעה
*    תמונת מצב מלאה על כל אחד מהנכסים והחיובים של הקבוצה
*    פתרון אחד תפעולי ופיננסי
*    הפקת דוחות הנהלה מורכבים של הפעילות מול השוכרים
*    הזנת חוזי הלקוחות במערכת ללא אובדן מידע
*    סנכרון בו זמני של פעילות כל חברות הקבוצה באמצעות "ממשק רב חברתי"
*    ניהול יעיל של זמן העבודה עם מינימום כפילויות בעיבוד הנתונים

"הפתרון חולל מהפכה באופן ניהול המידע של “ביג מרכזי קניות”, וכעת, כל שנותר בפני הקבוצה הוא להביט קדימה אל העתיד לניצול מלוא יכולות הפתרון".

אירועים קרובים