תוכן שיווקי

לקראת אירוע | טכנולוגיות של Software AG אפשרו ל-TravelBA לשפר את השירות ל-1,200 לקוחותיה ב-8 חודשים בלבד

TravelBA מנהלת עסקי תיירות בשווי של כ-8 מיליארד יורו בשנה ● TravelBA הינה ספקית שרותי המחשוב למגזר התיירות הגדולה ביותר בגרמניה ובין המובילות במערב אירופה ● החברה, אשר משרתת כ-1,200 ארגונים ומטפלת ביותר מ-12 מיליון נסיעות בשנה, פיתחה מערכת מתקדמת המנהלת את מרבית עסקי התיירות בגרמניה ובאירופה באמצעות תשתיות מחשוב ענן מבוססות Adabas & Natural

11/06/2012 14:33

חברת TravelBA הינה מובילה עולמית בפיתוח תשתיות מחשוב לענף התיירות. החברה פיתחה על בסיס פלטפורמות Adabas ו-Natural של Software AG את תוכנת RBS, המהווה תשתית מחשוב לסוכנויות נסיעות ותיירות במערב אירופה. מדובר בתשתית מבוססת ענן המייתרת את הצורך של סוכנויות נסיעות להשקיע בתשתיות מחשוב יקרות. מערכת RBS מאפשרת למשרדי הנסיעות להזמין דרך רשת האינטרנט טיסות, נופשונים, מלונות, רכבים להשכרה ושירותים נוספים מספקי השירותים. תוכנת RBS המצליחה של TravelBA משרתת כיום כ-1,200 ארגונים ומטפלת ביותר מ-12 מיליון נסיעות בהיקף של כ-8 מיליארד דולר בשנה.

לאחר שנים של עבודה על ממשק עם "מסכים ירוקים" חיפשה TravelBA פתרון זול ומקיף יותר להעברת כל מערכת ה-RBS לממשק אינטרנטי. זאת, על מנת לשפר את חוויית המשתמש, להישאר תחרותית ולהיכנס לשווקים חדשים מהר יותר. באמצעות NaturalONE ו-Natural for AJAX שודרגה מערכת הליבה והלקוחות עברו לעבוד במסכי WEB קלים ונוחים לשימוש. בנוסף, שולבו במערכת ה-RBS כלי ARIS Mashzone לצורך יצירת סטטיסטיקות, דוחות ו-Dashboard למנהלים. שימוש זה חסך לחברה מאות אלפי יורו בשנה, היות ונחסך מהם השימוש והתחזוקה של כלי ה-BI המסורתיים.

אינגו ברנדס, מנכ"ל TravelBA: "רצינו להעביר עסק ששווה 8 מיליארד יורו בשנה, למערכת המבוססת על פלטפורמת אינטרנט עם ממשק רענן, עם מערכת תפריטים ידידותית ופונקציונליות עסקית גבוהה יותר. הלקוחות שלנו חשים שאנחנו על המסלול הנכון – הטכנולוגיה שלנו הינה מתקדמת ביותר, זולה ויעילה. אני סבור שהדבר שהלקוחות מעריכים ביותר הינו העובדה שהפלטפורמה שלנו משלבת בצורה מלאה את כל מערכות המחשוב בארגון – מבוססות SAP, Oracle, מערכות Billing, CRM ועוד. האינטגרציה המלאה של כל המערכות מספקת לכל אחד מסיטונאי הנסיעות יישום המותאם עבורו. היות ומודל השימוש הוא של מחשוב ענן – סיטונאיות הנסיעות משלמות אך ורק עבור השימוש במערכת ולא מעבר לכך. לשמחתי, עמדנו בכל התנאים הקריטיים להצלחה – הגעה בזמן לשוק, עמידות ואמינות ללא פשרה ברמת אבטחת המידע בטרנזקציות".

יורם בן בסט, סמנכ"ל התמיכה העולמית ב-Software AG: "מדובר במהפכה של ממש עבור ענף התיירות במערב אירופה אשר הושלמה בתוך שמונה חודשים בלבד. כיום, באמצעות גישה למערכת האינטרנטית, יכולים הסוכנים לעשות שימוש במערכי שירות שונים שמציעה התוכנה מכל מחשב. באמצעות כלי הפיתוח המתקדמים NaturalONE ו-Natural for AJAX שלSoftware AG הצליחה TravelBA לפתח פלטפורמה אינטרנטית מלאה עבור לקוחותיה. כמו כן, מוצר webMethods EntireX של Software AG מאפשר ל-TravelBA לבצע אינטגרציה מלאה של כל מערכות המחשוב ממגוון הפלטפורמות הקיימות בכל ארגון. בסיס הנתונים Adabas מהווה את מאגר המידע לנתוני המערכת ולצרכי הנתונים של כלי הבינה העסקית (BI) שאותם פיתחה החברה. אינגו ברנדס, מנכ"ל TravelBA, ישתתף בכנס לקוחות SPL-Software AG, ויציג את המערכת".

אירועים קרובים