תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | חברת WRNTY הציגה את אפליקציית ה-iPad SupeRep בכנס הלקוחות השנתי של SAP

11/06/2012 15:25

חברת WRNTY נתנה חסות זהב לאירוע SAP השנתי, בו הציגה את פתרון ה-Mobile פרי פיתוחה, לניהול מערך מכירות שטח בעסקים סיטונאים (CRM (Wholesale באמצעות iPad. נושאי ה-Mobility  ומיחשוב הענן היו בין הנושאים החמים של הכנס ובהתאם לכך עורר הפתרון של WRNTY עניין רב. הפתרון פותח בהתאם לצרכים המיוחדים של אנשי מכירות שטח, בהתבסס על טכנולוגית ענן ואפליקציית אייפד חדשנית ופשוטה לשימוש, ובחיבור מלא ל-SAP BUSINESS ONE.

סמנכ"ל WRNTY, יוסי רוטלוי, המנהל את פעילות החברה בישראל , הרצה לבאי הכנס והציג את המערכת בפעולה. במצגת סקר רוטלוי את הממשק האינטגרלי לסאפ, SupeRep SAP Connector, אשר קיבל את אישור וחתימת SAP העולמית (SAP Certified Integration). רוטלוי הציג בהרצאה את החידושים האחרונים בתחום ובמוצר ואמר כי "אסטרטגית המוצר של החברה היא לאפשר לאנשי השטח לבצע את כול פעילויות המכירה והשיווק באתר הלקוח בזמן אמת. לצורך כך פותחו מודולים יחודיים בתחום הצגת הקטלוג, ניהול תצוגות ועוד. המערכת מרכזת את המידע הרלוונטי מתוך המערכות הארגוניות השונות ERP , RM, יומן משימות EXCHANGE, ועוד ובאמצעות ממשק פתוח מאפשרת לשותפים העסקיים לפתח על גבי האפליקציה ולהביא דוחות ונתוני On Line אנשי השטח".

ה-SupeRep SAP Connector הינו ממשק Out Of The Box אשר מתאים לכל חברה המפעילה SAP Business One. במסגרת הממשק נפרקים אוטומטית מה-SAP נתוני אינדקס הפריטים, מלאי, מחירונים, אינדקס לקוחות, כרטסת לקוחות וגיול חובות, ונטענים אל ה-SAP תעודות הזמנה בסטטוס מאושר או טיוטא. הממשק הוא גמיש וניתן להרחבה על פי דרישה: מלאי ממחסנים מרובים, ממשק הצעות מחיר, הזמנות הסטוריה, חשבוניות הסטוריה, ממשק פתיחת לקוח חדש,ממשק למודול CRM ועוד.

"SupeRep מביאה את SAP Business One אל אנשי המכירות שלנו בשטח – באופן הפשוט והאלגנטי ביותר", אומר גיל לייזר, מנכ"ל ט.ר אלקטרו סטריאו, יבואנית PIONEER בישראל. "האפליקציה מציגה את המוצרים יפה עם כל המפרטים הטכניים, ויוצרת חווית קניה משופרת ללקוחות. התוצאה היא התייעלות מצוינת – יותר מכירות בפחות זמן".

SupeRep מותקן כיום ב-23 מדינות שונות בעולם, וזמין להורדה ב-10 שפות. SupeRep של WRNTY הוא בהחלט גאווה ישראלית, האפליקציה ממשיכה להתרחב ולחזק את מעמדה בעולם כאפליקציה הפופולרית ביותר לניהול מערכי מכירות שטח לעסקים בתחום ה-wholesale באמצעות iPad. גם בישראל, בה פותח המוצר, החברות הגדולות והמובילות בחרו ב-SupeRep: יורוקום פנסוניק, SAKAL, גוטקס, CROCS, מגה ספורט, ועוד.

האפליקציה זמינה להורדה ב-AppStore. מדי יום מאות משתמשים, ממדינות שונות ברחבי העולם, מורידים את האפליקציה, מתנסים בגירסת הנסיון החינמית, ומצטרפים למעגל הלקוחות הרחב של WRNTY. כאמור, בהחלט גאווה ישראלית אמיתית.

אירועים קרובים