תוכן שיווקי

קבוצת אמן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת פתרונות התוכנה לניהול שרשרת האספקה – מאנטיס ישראל

פעילות מאנטיס בישראל תרוכז תחת קבוצת אמן שווי השוק בישראל מוערך בעשרות מיליוני ש"ח

11/06/2012 15:44

קבוצת אמן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת Mantis (מאנטיס) ישראל, מובילה עולמית בתחום ניהול שרשרת האספקה בדגש על מערכות לאופטימיזציה וניהול של רצפת המחסן (WMS – Warehouse Management System). במסגרת ההסכם, פעילות החברה בישראל תרוכז תחת קבוצת אמן, כאשר האחרונה תמכור ותטמיע רישיונות תוכנה, באופן בלעדי, ותעביר חלק מפעילות ההטמעה לאינטגרטורים שונים בתחום. שווי השוק בישראל מוערך בעשרות מיליוני ש"ח ומחקר שנערך לאחרונה על ידי החברה מצביע על כך שלמעלה מ-70 אחוזים מהמחסנים הלוגיסטיים בישראל אינם עושים שימוש בפתרונות WMS. למאנטיס ישראל כבר קיים בסיס לקוחות, ממגזרים שונים בישראל.

כשותפה של מאנטיס בישראל, תספק קבוצת אמן תוכנות לניהול שרשרת האספקה בדגש על מערכת WMS ייעודית אשר מתממשקת למערכת ה-ERP הארגונית. מערכת ה-WMS של מאנטיס משמשת לפיקוד שליטה ואופטימיזציה של המלאי ושל כל תהליכי העבודה המתקיימים במרכז הלוגיסטי. מדובר בין היתר על בקרה שליטה ואופטימיזציה של תהליכי קליטת המלאי, העברתו לאחסון, ריענון המלאי, ליקוט המלאי, העמסתו ושילוחו. קבוצת אמן הינה ספקית של מוצרי WMS  מזה יותר מעשור והשלימה בהצלחה פרויקטים מורכבים למספר חברות בשוק הישראלי. הפתרון של מאנטיס יוטמע בתיק המוצרים של הקבוצה, תוך מתן תמיכה מלאה, 24/7 הן ללקוחות החדשים והן לקיימים של הקבוצה.

עפ"י דו"חות של חברת גרטנר, בשנים האחרונות הפכו מערכות WMS לחוליה חשובה ביותר בשרשרת האספקה של הארגון.

חברת מאנטיס העולמית הוקמה בשנת 1996 באתונה וכיום בעלת נציגויות ב-23 מדינות, עם מעל 500 לקוחות. מוצרי התוכנה של מאנטיס כוללים מערכות לניהול מחסנים, לעיתוד מלאי ולתכנון מדיניות הרכש, לניהול תהליכי האיכות, לניהול רצפת הייצור, לניהול מסופי מכולות ונמלים ולניהול ההפצה וההובלות.  מאנטיס ישראל הוקמה בשנת 2009 כחברת בת של מאנטיס העולמית ומחזיקה מרכז הטמעה ותמיכה המשרת את לקוחותיה בארץ.

מימין: יותם בן ארי - דירקטור מאנטיס אינפורמטיקס ישראל ושמוליק בועז - מנהל פיתוח עסקי במוצרי ERP/WMS בתערוכת P.L.M 2012, התערוכה הבינ"ל לשרשרת האספקה הגלובלית

שמוליק בועז, מנהל פיתוח עסקי במוצרי WMS ו-ERP בקבוצת אמן ומנהל את השותפות החדשה עם מאנטיס, אמר: "רוב המחסנים בארץ אינם ממוחשבים באופן מלא. הם עושים שימוש בטכנולוגיית ברקוד ולפעמים גם מסופונים אך אינם יודעים לאחד את כל הנתונים ולקשר אותם למערכת ה-ERP הארגונית, דבר אשר מונע מהם לבצע אופטימיזציה של ליקוט הסחורות. מערכת ה-WMS של מאנטיס יודעת להוציא תובנות מכלל הנתונים, לנהל את המחסן כולו ולחסוך משאבי זמן וכסף יקרים. למאנטיס כעשרה לקוחות גדולים בישראל, בראשם חברות כגון UPS, חברת גלובוס, חברת הכרם, יעד פירזול, שמן מרוקאי ועוד".

יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס אינפורמטיקס ישראל, אמר: "הקשר החדש עם קבוצת אמן יאפשר למאנטיס ישראל להמשיך ולהתקדם לשלב הבא בשוק הישראלי. השילוב בין הידע הרב שהצטבר במאנטיס, ביחד עם הנוכחות החזקה, הביטחון ומגוון היכולות של אמן בישראל, תאפשר לקהילת לקוחות מאנטיס בישראל ליהנות מרמת השירות הטובה בארץ עבור מערכת ה-WMS המתקדמת ביותר בעולם".

מערכת מאנטיס – יתרונות עיקריים:

•    ממשק משתמש ידידותי
•    גמישות מלאה
•    קבלת החלטות בצורה אופטימאלית
•    בקרה בזמן אמת
•    התממשקות לכל תוכנת ERP
•    תוכנת ה-WMS היחידה הפועלת במהירות של 64 ביט. כתובה ב-Dot.Net
•    העברה ובנייה של הידע אצל הלקוח
•    העברת ידע לוגיסטי
•    LCC נמוך ו-ROI קצר
•    שרותי תשתיות – אחריות על החומרה הנייחת ברמת שרתים, גיבויים וסיסטם

אירועים קרובים