תוכן שיווקי

להגיע לשיא בביטחה

18/06/2012 15:13

מי אינו רוצה להגיע לשיא בעסקיו? מי אינו רוצה להגיע לשיאים הולכים וגדלים, בביטחה? פירמה משקיעה מליוני דולרים בקמפיין שיווקי, האם יאפשר המנמ"ר לבסיס הנתונים של הפירמה להחנק ולחבל בסיכויים שלה למצות את הפוטנציאל העיסקי של אותם קמפיינים? SafePeak (שיא בטוח), מאפשרת צמיחה עיסקית ללא נפילות בעונות בהם יש שיא בביקושים למוצרי הפירמה.

האם יתכנן המנמ"ר את מערך שרתי בסיס הנתונים שלו לביצועים התואמים את שיא הביקוש הצפוי בעונת החגים? מה יקרה בעונה הבאה כשהביקוש יגדל פי כמה? SafePeak מספקת פתרון תכנה המאפשר לאירגונים להתאים את הביצועים הנדרשים ממערך בסיסי הנתונים תוך גידול ליניארי תואם לגידול במספר משתמשי הקצה, כמות המידע והפיזור הגאוגרפי בכפר הגלובלי שלנו.

פתרון התכנה של SafePeak מהווה אלטרנטיבה עדיפה על פני השקעות בשידרוג מתמיד של מערכי החומרה, של שרתים, מעבדים, זיכרון איחסון ורשיונות התכנה של שרתי בסיס נתונים. ברי לכל שאם המנמ"ר ישדרג את כוח החישוב של השרת מ-16 ל-64 מעבדים, לא ישופרו הביצועים פי 4! איזו השקעה בשיפורי איחסון מידע תניב עמידה בביצועים למכירות סוף השנה?

פתרון התכנה של SafePeak הוא אלגנטי, לומד לבד ופועל במודל "התקן ושכח" (plug & play). הוא מותקן כפרוקסי בין שרתי האפליקציה ושרתי בסיס הנתונים. הוא לומד באופן אוטומטי את התווך התקשורתי (SQL) ואת סכימות בסיסי הנתונים (בשלב זה, תומך המוצר בבסיסי נתונים SQL Server של מיקרוסופט). לאחר מספר שעות לימוד התלוי בגודל בסיס הנתונים, תכנת SafePeak מתחילה לבצע זימון מידע דינמי חכם (Dynamic Caching). זימון דינמי, מתאים עצמו לסביבת האפליקציה ומתעדכן בזמן אמת. קריאות חוזרות מבסיס הנתונים נענות במיקרו שניות מזכרון זמן אמת. התוצר – אפליקציה מהירה יותר! זימון חכם, כל עדכון מידע בבסיס הנתונים נלקח בחשבון לריענון המידע בזיכרון הזימון. התוצאה – 100% נאמנות מידע.

מנכ"ל הפירמה החליט לקרב את התכנים המשרתים גידול במכירות ושיפור איכות השירות לקהל היעד ביבשת אירופה וארה"ב? אין צורך לשכפל את בסיסי הנתונים ליבשות השונות והמדינות בהם עושה הפירמה עסקים. הוספת שרתי SafePeak בטריטוריות השונות ובענן, מאפשרת גידול ליניארי של ביצועי בסיס הנתונים עם הגידול הצפוי בצרכי השירות, השיווק והמכירה של הפירמה.

עלות התכנה של SafePeak נמוכה פי כמה מעלות פרוייקטי חומרה ותכנה הנדרשים למתן מענה הולם לגידול בכמויות המידע ומספר המשתמשים באיזורים הגיאוגרפים ההולכים ומתרחבים. החזר ההשקעה נמדד בשבועות בודדים ואף ימים בתלות בהיקף המכירות של הפירמה המושפע משיפור ביצועי בסיסי הנתונים.  מנתוני חברת אמזון (Amazon.com) עולה כי גידול של 100 מילישניות בזמן טעינה של דפי האפליקציה גרם לירידה של 1% בהכנסות ממכירות. מכירות אמזון (eCommerce) נמדדות בביליוני דולרים. תעשו את החישוב. אם נביט על החזר ההשקעה ב-SafePeak מזוית אחרת, ניתן לשפר את התפוקה של מוקדי שירות לקוחות במספר אחוזים עם האצת זמינות הנתונים לאפליקציות כגון SharePoint, Dynamics CRM, Business Objects BI, Dodumentum ואחרות הנשענות על SQL Server. האצה כזו תביא לקיצור תורי לקוחות ושיפור שביעות רצון ואף לגידול במכירות במספר אחוזים או לחיסכון בעלויות התפעול של מוקד שירות הלקוחות.

זוית אחרת לחיוניות ומודל ה-ROI של תכנת SafePeak, סיפקה חברת EEDAR מעולם המשחקים און-ליין. SafePeak מספקת חלופה כלכלית אטרקטיבית לפיתוח זימון נתונים עצמאי (in house development), זה זול יותר וזה מהיר יותר. הזמן להשגת התוצאה המניבה הכנסות קצר בהרבה עם SafePeak. בימים אלה מנהלת SafePeak מגעים עם מספר חברות גדולות בישראל ובעולם לשילוב הפתרון במוצרים שלהן המבוססים SQL Server. למעשה, קיימות אפליקציות רבות של צד שלישי שלפירמות אין יכולת לבצע בהן שיפורים. במקומות אלה הפיתרון שמציעה SafePeak הוא מושלם. ניתן בהתקנה שנמשכת שעות בודדות לשדרג את ביצועי האפליקציות מבלי לשנות בהן אף לא שורת קוד אחת.

אירועים קרובים