תוכן שיווקי

לקראת אירוע | טובי מרסדן, HP: "האג'יליות היא מרכיב מפתח בתהליך הפיתוח"

לקראת HP ALM Conference שעורך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT, אומר מרסדן - מנהל פיתוח עסקי היישומים ב-HP לאזור EMEA, כי "מה שצוותי הפיתוח ושאר המעורבים בתהליך של בניית יישום או שירות נדרשים לו הוא אג'יליות – זריזות, גמישות ויכולת הסתגלות" ● הכנס ייערך ב25 ביוני באיסט - רחוב קרמינצקי תל אביב

19/06/2012 15:01

מאת הילל יוסף

"התקשורת בין הגורמים המעורבים במהלך תהליך של פיתוח או יישום של שירות אינה הדוקה מספיק. לצד העמקת התקשורת בין הגורמים המעורבים בתהליך הפיתוח, ובראשם המפתחים, הם נדרשים לאג'יליות – זריזות, גמישות ויכולת הסתגלות. ל-HP עם כלי הניהול שלה לתחום, יש את היכולת לספק את האג'יליות הנדרשת, על מנת לקצר את משך זמן ההגעה של המוצר או השירות לשוק", כך אמר טובי מרסדן, מנהל פיתוח עסקי היישומים של HP לאזור EMEA. מרסדן דיבר לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT, הנושא את הכותרת HP ALM Conference, שייערך באיסט, רחוב קרמינצקי תל אביב, ב-25 ביוני.

מה שצוותי הפיתוח ושאר הגורמים המעורבים בתהליך, לרבות אנשי הבדיקות, חסרים כיום, אמר מרסדן, הוא להעמיק את התקשורת ולנהל את כלל התהליך בצורה מרכזית ואחודה. זאת, על מנת למנוע מצבים בהם תקלות תחזורנה על עצמן, ולחילופין, הליך גילוי הבאגים יהיה ארוך מהנדרש. זאת, לצד ניראות במהלך התהליך, עבור כל השותפים לו.

"כלי ניהול מחזור חיי היישום שלנו, HP Application Lifecycle Management ALM", אמר מרסדן, "עונה על כלל האתגרים המפורטים: הוא מספק ניראות של כל המקטעים בתהליך הפיתוח, הוא מנהל אותם ממקום מרכזי, הוא מאחד את חלקי התהליך ועושה זאת תוך שיתוף פעולה בין כלל הגורמים המעורבים בו".

HP ALM, ציין מרסדן, "מאפשר לך לנהל את הדרישות העולות וצצות במהלך מחזור החיים של היישום, תוך מענה מהיר ומירבי לאותן דרישות, יחס עם מיקוד במסירה מהירה. הניהול מבוצע ממקום מרכזי אחד, תוך שימת דגש על חוויית משתמש עקבית עם לוח המחוונים הניתן להתאמה אישית. כך, יכולים צוותי הפיתוח, הבדיקות ומנהלי הפרויקט לקבל כלי שחוצה את הפרויקט, לקבל דיווח במשך כל התהליך, תוך שיתוף ידע בין כלל השותפים לו. בדרך זו מתקבלים תהליכים עקביים, עם מעקב אחר ההתקדמות שלהם. לוחות המחוונים מספקים יכולת דיווח ומאפשרים למעורבים בתהליך לעקוב אחר המוכנות של היישומים על פני כל מחזור החיים שלהם, באמצעות KPIs אשר מנתחים את הנתונים בכל אבני דרך שהוגדרו במהלכם".

השימוש בכלי, אמר מרסדן, מניב כמה יתרונות: "הוא מעצים באופן גלובלי את כלל מפתחי היישומים באשר הם; הוא מספק יכולת תכנון ומעקב מרכזית אחר התהליכים שטמונים בפרויקט הפיתוח; הוא מספק ניראות על התהליכים באמצעות לוחות המחוונים שהוא מספק; הוא מאחד בין תהליכי ניהול בדיקת האיכות, אבטחת המידע, פונקציונליות וביצועים; הוא מספק מערכת לניהול משימות ובקרה על ביצוען; הוא מביא להלימה גבוהה יותר בין תהליך הפיתוח והיעדים העסקיים של הארגון; הוא מספק סביבת מעבדה לפיתוח עבור המפתחים; הוא מהדק את הקשר בין צוותי ניהול הפרויקט, צוותי הפיתוח והבדיקות".

"הניהול של מחזור החיים של היישום, ALM, הוא רחב יותר מבעבר", סיכם מרסדן, "ו-HP מספקת יכולת לכלל השותפים לתהליך לעבוד בצורה מתודית ואג'ילית תוך העמקת התקשורת ביניהם. HP יוצקת חדשנות לתהליך הפיתוח של היישום או המוצר, מה שמביא לצמצום עלויות הפיתוח ולקיצור לוחות הזמנים שלו".

אירועים קרובים