תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | Ricoh – מספר 1 בהפקות דפוס תעשייתי בצבע, בנייר בדיד

Ricoh הגיע לשיא במכירת מדפסות צבע תעשייתיות בנייר בדיד באירופה המערבית, כך קובעים הפרסומים האחרונים של Infosource, המתמחה בסקרים ומחקרי שוק באירופה ובמזרח התיכון

27/06/2012 16:33

סקר של הרבעון הראשון מ-2012 הראה כי נתח השוק של Ricoh הגיע ל-42.5%, עלייה משמעותית מהרבעון המקביל של השנה החולפת שהיה ל-27.7%. "אנו מייחסים את ההצלחה המתמשכת במערב אירופה לתגובה החיובית של הלקוחות, ליכולות המקיפות ולפתרונות האיכותיים שכלולים בסדרת ה-Ricoh pro C901 וסדרת Ricoh pro C751. החדשנות והיעילות הגלומות במערכות ההפקה הללו, מאפשרות לנו להגיע להכרה הנכספת בשוק כה תחרותי", אמר גראהם מורה, דירקטור פיתוח עסקי ב-Ricoh.

הלקוחות שלנו מכירים בהשקעה של Ricoh בטכנולוגיה, המלווה בתמיכה והדרכה ובמגוון רחב של שירותים נוספים של ידע ומומחיות, כולל Ricoh's Business Driver Programme. איכות המוצרים, בשילוב השירותים הרחבים והתמיכה המקצועית השוטפת, ממצבים את Ricoh כשותף עסקי אמיתי לשירותי הפקות דפוס בכל גודל. הגישה של Ricoh לשותפות ארוכת טווח של שירותים עם ערך עסקי גבוה ללקוח, צוטטה כאחת מהסיבות של לקוחות לקבל החלטה ולסגור עסקאות עם Ricoh בתערוכת דרופה 2012.

Multikop, משרד הפקה פולני מתמחה בהפקות גראפיות, חתם על עסקה ל-Ricoh pro C651EX, דפוס דיגיטאלי להפקות צבע, במטרה לעבור לייצור תעשייתי איכותי גבוה. "רצינו להרחיב את היכולות שלנו ולהציע איכות גבוהה וזמן אספקה מהיר, לריצות קצרות של הדפסות צבע", אמר גרזי מיזטל, דירקטור מכירות ב-Multikop. "בנוסף רצינו להרחיב את קהל הלקוחות שלנו כמו גם את מגוון השירותים שאנו מעניקים ללקוחות הקיימים".

Corsham Print מאנגליה בחרו ב-Ricoh Pro C751 בכדי לשפר את תהליכי עבודת האופסט והשירותים הדיגיטאליים של הארגון ולהמריץ את תפוקת הפקות הדפוס שלהם. כריס פרי, מייסד ומנכ"ל בית הדפוס, אמר "איכות ההדפסה גבוהה, אבל חשובה מכך היא העובדה שזו המערכת הכי עקבית באיכות ההדפסה שאינה משתנה במהלך העבודה. אנו מתרשמים גם מדיוק מסגרת ההדפסה הדו צדדית (הצלפה) שנקבל מ-Ricoh". מורה מסכם, "אחרי הצגת תכלית מוצלחת ל-Ricoh בדרופה, אחוזי נתח השוק, הם הוכחה לכך ש-Ricoh לקחה את ההובלה בשוק הדפסת הצבע התעשייתית הכול כך דינמית באירופה.

מכונת פרודקשיין של Ricoh

חברת מפעיל אשר התרחבה יד ביד עם Ricoh, מהפצת מוצרי אופיס להפצה והטמעת מדפסות תעשייתיות (פרודקשיין), קבלה בשבוע שעבר במסגרת כנס מפיצים שנתי, מגן לציון 25 שנות פעילות משותפות ופורות בישראל. מפעיל נכנסה לשוק הדפוס התעשייתי במרץ רב ומעבר לעיבוי השורות באנשי מכירות מהתחום, אף לקחה חלק פעיל בביתן Ricoh בתערוכת דרופה והציגה לצד המומחים של Ricoh את מערכות הפקות הדפוס לקהל הישראלי שביקר בתערוכה. בדומה למערב אירופה, גם בישראל התקבל קו מוצרי התעשייה של Ricoh בהתלהבות, שכן הוא משלים ללקוחות אופסט דפוס דיגיטאלי באיכות אופסט לריצות קצרות ומעניק לבתי דפוס דיגיטליים פתרון איכותי וכלכלי הולם להפקות דפוס איכותיות.

אומר רז דרבי, מנהל חטיבת ההדפסה במפעיל "התרחבות מפעיל לשוק הפרודקשיין הנה התפתחות טבעית נכונה לארגון שלנו ואנו נמשיך לבסס את מעמדנו בשוק זה. לאחרונה זכינו במכרז משרד הביטחון, הכולל כמה עשרות של מדפסות פרודקשיין ש"ל במהירות של 135 עמודים בדקה, יחד עם התוצאות המצוינות בשוק לאחר דרופה, אנו משוכנעים ביכולתנו להוביל את השוק המקצועי בישראל".

אירועים קרובים