תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין SUSE ל-SAP ו-VMware: שורה של יתרונות למשתמשים

15/07/2012 15:26
NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס

SAP ו-SUSE משתפות פעולה בהיבט הטכנולוגי כבר למעלה מ-12 שנים. SAP ו-VMware ממליצות על SUSE Linux Enterprise Server כמועדפת לפריסה בסביבות הפתוחות. שיתוף הפעולה בין שלוש החברות, העובדות באותה מעבדה ומבצעות פיתוח משותף, מאפשר להתאים את מערכת ההפעלה עבור SAP בסביבת הענן (Amazon EC2), להתאים את הדרישות ליכולות שרידות גבוהות (HA) ולהתאים את הפתרון לסביבות וירטואליות.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, תקיים יום עיון בנושא SAP בסביבת לינוקס, ב-18 ביולי 2012, בשעה 09:00 בחדר ההדרכה "ליאונרדו", בניין 10, קרית עתידים, תל-אביב. בכנס ירצו מומחים ממעבדת הלינוקס של SAP  בגרמניה.

היכולות הנובעות משיתוף הפעולה הטכנולוגי בין SUSE ל-SAP ו-VMware מספקות למשתמשים שורה של יתרונות:

•    איחוד פתרונות תוכנה רוחביים של SAP לשיפור ניצולת השרתים, הפחתת עלויות, ופינוי משאבים ממרכזי הנתונים.
•    הוספה דינמית של מכונות וירטואליות על פי דרישה, תוך ויסות עומסי עבודה.
•    פריסת יישומי תוכנה חדשים במהירות ובקלות על תשתית קיימת.
•    שכפול מהיר של סביבות ייצור לצורך פיתוח ובדיקות  על ידי אוטומציה.

SUSE מספקת יכולות וירטואליזציה משולבות, ומותאמת גם כמערכת הפעלה המתארחת על תשתית וירטואליות של VMware vSphere. החיסכון בעלויות הינו משמעותי במיוחד לסביבות וירטואליות, שבהן SUSE מאפשרת להריץ מחשבים וירטואליים, ללא הגבלה, על רישיון אחד של VM.

SUSE Linux HA תומכת באופן מלא בפתרונות ניהול זמינות גבוהה, הכוללים "סוכנים" עבור מערכות SAP. מערכת ההפעלה מאפשרת מעבר מהיר ואוטומטי של יישומים בין שרתים בעקבות כשל.

SUSE Linux Enterprise server עבור SAP מאפשרת התקנה קלה בעזרת אשף התקנה מותאם, תכנית חפיפה בעדכוני גירסאות וחבילות שירות, ותמיכה מלאה ביכולות שרידות גבוהה (HA). יכולות אלו ממקמות את SUSE Linux בכ-70% משוק מערכות SAP על לינוקס. בנוסף קיימים יתרונות בפיתוח תוכנות. מערכת ההפעלה SUSE מפיקה את המירב ממערכות SAP והיא  מערכת ההפעלה היחידה כיום היכולה להריץ את SAP HANA.

השימוש ב-SUSE Linux בסביבות SAP מביא לתוצאות דומות לאלו שהיו בעבר עם מערכת ההפעלה יוניקס. כך, לדוגמא, Linux על x86-64 מפחיתה את עלויות התשתית ב-80%. הגירת מערכות SAP  לסביבת SUSE Linux מאפשרת להפחית בצורה משמעותית עלויות רישוי ותמיכה. SUSE Linux מאפשרת ממשקי ניהול ותמיכה אינטגרטיביים וידידותיים בתצורות חומרה סטנדרטיות בתשתיות הקימות בארגון ללא צורך בשינוי, תוך תמיכה בפתרונות SAP חדשים. המערכת מאפשרת זמינות מיידית לעדכוני SAP.

מיתרונותיה של SUSE Linux לסביבת SAP נהנות כל הפונקציות בארגון. מנמ"רים יכולים לעשות שימוש חוזר בכלי ניהול מערכות ומדיניות ארגונית. מנהלי מערכת ה-SAP הארגונית יכולים לנצל בצורה מקסימלית את יכולות ה-SAP, ולהעביר את הידע שנצבר בקלות ממערכות יוניקס לשימוש ב- SUSE Linux. מנהלי הרכש אינם צריכים להתחייב לספק חומרה אחד, וכל פרויקט מתומחר מחדש ומותאם ללקוח. מומחי ה-Linux בארגון יכולים להשתתף בפורום גדול של משתמשי SUSE בכל העולם, ולקבל תמיכה במקום אחד עבור אפליקציות SAP ומערכת ההפעלה.

מערכת ההפעלה SUSE Linux תומכת בביצועים מתקדמים ובתכונות של מעבדי אינטל החדשים ביותר. הדבר מאפשר לנצל את כל משאבי החומרה הזמינים על פלטפורמות שרתים נוכחיים ועתידיים.

לסיכום – מרכזי נתונים העוברים ל-Windows ו-Linux מאפשרים לארגוניהם ניהול קל ואינטגרטיבי של תשתיות תוך שמירה על זמינות, אמינות, אחידות והוזלה משמעותית ביותר של העלויות בניהול מערכות SAP  על Linux, עד כדי חמישית מהעלויות על יוניקס.

אירועים קרובים