תוכן שיווקי

מיומנו של הי-טקיסט (ואורחים מרד האט) בעיר הגדולה

22/07/2012 14:57

כשאמר לי דיון קורנט, סמנכ"ל שותפים עסקיים וסטארט אפים בחברת רד האט העולמית, שהוא רוצה להגיע לארץ עם מנהל תוכנית ה-Innovation שלו לפגוש סטארט אפים, נכנסתי להתלבטות אחת עמוקה. מצד אחד הם רוצים: לפגוש את הסטארט אפים הישראליים שבתכנית ה-Red Hat Innovation (בישראל מבוצע הפיילוט לתכנית ממנו התכנית תפרוס כנפיים ליתר העולם). כיום יש 14 חברים בתכנית. בנוסף, ירצו לפגוש מועמדים חדשים לתכנית וקבענו שנראה לפחות 5 חדשים, ירצו להשתתף באירועים רלוונטיים בהם ניתן לחשוף ולהפיץ את דבר התוכנית ולהיפגש עם גופי השקעה פרטיים ומוסדיים כמו המדען הראשי, קרן Bird, קרנות הון סיכון ואנג'לים.

מצד שני, הביקור צפוי להימשך 3 ימים בלבד – שלישי עד חמישי – זמן קצר מאוד להספיק כל כך הרבה. רק לצורך ההמחשה – הם הגיעו ביום שני בערב – יום שלישי, רביעי וחמישי היו מפוצצים בפגישות: ב-garagegeeks היינו עד 12 בלילה, נכחנו בהרצאות ה-MobileSummit של MOMOTLV, אשר תואמו בעזרת לוי שפירו – הבן אדם המקושר ביותר והמקסים. בנוסף נפגשנו עם סטארט אפים, עם המדען הראשי ופגישות עם קרנות הון סיכון. כל יום הסתיים בשעות המאוחרות.

אמנם החבר'ה אוהבים לעבוד קשה, אך צריך גם לחוש את ישראל ולבלות. לאן אקח אותם? ירושלים? ים המלח? תל אביב? מכיוון שסיימנו את הפגישה האחרונה ביום חמישי בשעה 22:00 הסתיימה ההתלבטות והחלטנו לערוך היכרות עם העם היושב בציון ב….תל אביב. ערים אחרות יחכו לפעם הבאה.

אז סיכמנו לבצע B&B בשעה 22:00 לכמה שעות. מה זה B&B? לא Bed & Breakfast, אלא Bike&Bars Beers (או Bike & Beers). עם התל-אופן התל אביבי הגענו לנקודת ההתחלה בשלוותה. בשלוותה קיבלנו ציוץ מליאון פדטוב מה-garagegeeks שנחכה לו – הוא מגיע. בינתיים לוי, שלא נח לרגע והיה בירושלים בחג האורות, צייץ שהוא מתחיל להדרים לתל אביב ושנבוא ל-Taxidermi ברחוב הרכבת, שם יש מתקלטת מקסימה. אז זרמנו לשם. בדרך נכנסנו לשבלול והצטרף אלינו בועז הכט הנהדר שסיפר לנו כמה טוב הולך ל-cloudyn ב-taxidermy – מקום חזק וקטן עם אוירה קצת אמריקאית. היה נחמד לראות שגם גיל שוויד מבלה שם ונהנה לפחות כמונו.

משם הדרך קצרה לרוטשילד – נכנסנו לוועד הבית, בדרך לנווה צדק, בננוצ'קה הרגשנו שהגילאים מתאימים לנו (פחות לליאון…) ובהנחיית ליאון הצעיר נכנסנו לעוד איזה 2 בארים שאת שמם אני כבר באמת לא זוכר. לא דלגנו על פלורנטין בדרך ליפו (שם החנינו את התל-אופן קשור לעמוד. כשהגענו לשאפה בשוק הפשפשים ביפו גילי (חמודה גילי – אין ספק שהבירה משפיעה) כבר הייתה בספירות של כסף והבר כבר סגור (בלי שהרגשנו נהיה כבר 4:30 בבוקר).

חשוב להזכיר שהקפדנו לדבוק ב-Beer בלי לערבב ולהיכנס לבעיות "אינטגרציה" – בקיצור Keep It Simple – ולכן אל אף שכמות הנוזלים עמדה על בין 1 ל-4 ליטרים לראש (הממוצע היה 2.25). האופניים נסעו די ישר.

לפנות בוקר התחלנו להצפין חזרה וסיימנו באגאדיר עם ארוחת לילה של המבורגר כבד – הביס הראשון כבר היה באור יום. נעלנו את התל-אופן, הרבצנו gettaxi – עד שהתמונה של נהג המונית מצאה חן בעינינו (חפשנו נהגת אבל לא היה) ובמלון נשאר לחברים מ-Redhat שעה להתארגן לפני המונית לבן גוריון.

ארי רוזנבאום, סטיב סיטרון, ריאן קינג, בועז הכט (cloudyn) ודיון קורנט

לוי שפירו, דיון קורנט, בועז הכט, ריאן קינג, ליאון פדטוב (Garagegeeks)

אירועים קרובים