תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נציגות שיא של 3 מרצים מישראל בכנס השנתי העולמי של אורקל בסן-פרנסיסקו, Oracle Open World 2012

23/07/2012 17:28

עמי אהרונוביץ – Oracle ACE ו-OCP, מייסד ומנכ"ל חברת DBAces המשמש גם כיו"ר ארגון משתמשי אורקל (Oracle) בישראל וכמנהל המקצועי של תחום אורקל בג'ון ברייס-מכללת היי-טק, לירון אמיצי – Oracle ACE, סמנכ"ל Professional Services בחברת Brillix וחבר הנהלת ארגון משתמשי אורקל בישראל, ומיה אורמן – מייסדת ומנכ"לית חברת OraPlayer והמנהלת של פורום Forms & Reports של ארגון משתמשי אורקל בישראל, נבחרו להרצות בכנס השנתי העולמי של חברת אורקל, Oracle Open World, אשר ייערך באוקטובר הקרוב בסן-פרנסיסקו. הכנס השנתי מושך אליו מדי שנה עשרות אלפי מומחים טכנולוגיים ומנהלים והוא נחשב לאחד מכנסי המחשוב הגדולים והמעניינים ביותר בעולם. הרצאותיהם של אהרונוביץ, אמיצי ואורמן נבחרו לאחר תהליך בחירה קפדני וממושך מבין מאות מועמדים מכל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

לירון אמיצי, Oracle ACE, סמנכ"ל Professional Services ב-Brillix וחבר הנהלת ארגון משתמשי אורקל בישראלהרצאתה של אורמן תתמקד בנושא מתן עצות מעשיות, טיפים וטריקים לביצוע שדרוג משמעותי של המראה של אפליקציות ה- Forms והפיכתן לאפליקציות מודרניות וחדשניות. הרצאתו של אמיצי תתמקד בנושא מנגנוני הנעילה השונים של בסיס הנתונים ותכלול הדגמות חיות הממחישות כיצד מנגנונים מורכבים אלה פועלים. הרצאתו של אהרונוביץ תתמקד במתן המלצות, כללים מנחים והצגת שיטות עבודה לביצוע כוונון של משפטי SQL תוך הקפדה על רמה גבוהה של ביצועים וזמני תגובה קצרים.

מיה אורמן, מייסדת ומנכ"לית OraPlayer ומנהלת פורום Forms & Reports של ארגון משתמשי אורקל בישראללאהרונוביץ 12 שנות ניסיון במגוון רחב של טכנולוגיות אורקל ומומחיות בפיתוח, תכנון וניהול של בסיס הנתונים של חברת אורקל. אהרונוביץ בעל תואר Oracle ACE בתחום Database Management & Performance והסמכת OCP מטעם אורקל העולמית ולו ניסיון רב בהעברת הדרכות בנושאים שונים בתחום אורקל ובהנחיה של כנסים וסמינרים בארץ ובעולם וזו עבורו ההרצאה החמישית ברציפות במהלך ארבע השנים האחרונות בהן נבחר להעביר הרצאות במסגרת כנס אורקל העולמי בסן-פרנסיסקו.

לאורמן 13 שנות ניסיון ומומחיות רבה בנושא טכנולוגיות פיתוח ואינטרנט ובכלי הפיתוח השונים של אורקל בכלל ובסביבת Forms ו-ADF בפרט. אורמן הינה מנהלת פורום Forms & Reports של ארגון משתמשי אורקל בישראל.

לאמיצי 15 שנות ניסיון ומומחיות רבה בתחומי התשתיות המורכבות וכן בתחומי הביצועים הן בצד התשתיתי והן בצד האפליקטיבי. אמיצי הוא בעל תואר Oracle ACE מטעם אורקל העולמית בתחום של Database Performance והינו חבר הנהלת ארגון משתמשי אורקל בישראל.

את אורמן, אמיצי ואהרונוביץ ניתן יהיה לשמוע גם בכנס שבוע אורקל הקרוב אשר ייערך השנה בין התאריכים 18-22 בנובמבר במלון דניאל בהרצליה.

אירועים קרובים