בעקבות אירוע | שיתוף הפעולה האסטרטגי העולמי בין BMC ל-Salesforce.com מתרחב לישראל
מטריקס ובלאט-לפידות חתמו על שת"פ לשיווק והטמעה בישראל של ה-Remedyforce - כלי של BMC המאפשר ניהול שירותי IT מכל מקום ובכל זמן
שיתוף הפעולה האסטרטגי העולמי בין BMC ל-Salesforce.com מתרחב לישראל. בלאט-לפידות חתמה על הסכם עם BMC ומטריקס לשיווק והטמעה בשוק המקומי של ה-Remedyforce , שהינו כלי שפותח על ידי BMC על גבי הפלטפורמה של Salesforce.com ומיועד לארגוני SMB.
Remedyforce הינו פתרון "Help-Desk" מבוסס SaaS המאפשר לארגוני SMB לנהל את שרותי ה-IT שלהם בענן, זאת לאחר שעבר לפלטפורמת Force.com, פלטפורמת הפיתוח בענן מבית Salesforce.com. הכלי מאפשר שימוש במתודולוגיות מובנות של תהליכי ITIL מרכזיים, כולל ניהול קריאות, ניהול בעיות ושינויים וניהול בקשות לשירות. הפתרון הושק בעולם לפני כשנה והוא כבר מותקן בלמעלה מ-250 ארגונים ב-16 מדינות בעולם.
יורם אלול, מנהל איזור ישראל ותורכיה ב-BMC מוסר: "BMC מחזיקה ב-40% משוק ה-ITSM העולמי עם פתרונות ה- Remedy on premise ו-Remedy on demand שלה. על מנת להמשיך ולהרחיב את ההובלה הזאת גם לשוק ה-SMB, חברה BMC ל-Salesforce.com ופיתחה פתרון לשוק זה המבוסס על פלטפורמת ה-SaaS שלה. החיבור יוצר פתרון רחב שמאפשר לארגוני SMB לרכוש מנוי חודשי קבוע ולהעביר את האחריות לרכש החומרה וההתקנה מארגון ה-IT לספק, כשהיתרון המשמעותי הינו במהירות היישום וההטמעה. אין ספק כי בשוק המקומי מטריקס, כנציגה המשווקת והמטמיעה של BMC בארץ בשיתוף עם בלאט-לפידות כנציגה המשווקת SALESFORCE יעמיקו את נתח השוק שלנו גם כאן".
יגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס, מציין כי שיתוף הפעולה בין BMC, מטריקס ובלאט לפידות נועד לתת אפשרות לארגוני SMB שמעוניינים לקבל את חבילת ה-ITSM המובילה בעולם על פלטפורמת SaaS המובילה בעולם Sale Force ב-Time to Value מהיר ומבלי לוותר על התמיכה של גוף ה-BSM/ITSM המוביל בישראל, וכן על יכולות אינטגרציה עם יתר הפתרונות של BMC בתחום השליטה ובקרה, האוטומציה של מרכזי נתונים והענן.
לדברי מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט-לפידות יישומים ארגוניים: "BMC היא דוגמה לחברה מובילה שבחרה לפתח את פתרון הענן למערכת קיימת שלה דווקא על פלטפורמת Force.com של Salesforce.com – מתוך אמונה בכך שזהו הבסיס החזק ביותר הקיים היום לפיתוח אפליקציות בענן. כחברה שמתמחה בשוק הענן בכלל וביישום על פלטפורמת Salesforce.com בפרט מזה שש שנים, אנו מברכים על שיתוף הפעולה שיביא למתן פתרון כולל ללקוחות המשלב Best Practices בצד העסקי והטכנולוגי".