תוכן שיווקי

יצרנית מערכות האזעקה CROW תטמיע את מערכת ניהול הבדיקות האוטומטיות של קוואליסיסטמס במפעל החדש שלה באיטליה

מערכת TestShell תעניק טווח כיסוי בדיקה אוטומטי של 85% למוצרי CROW שיפותחו בשוק האירופאי

01/08/2012 16:30

יצרנית מערכות האזעקה הישראלית הוותיקה CROW מרחיבה את פעילותה בשוק האירופאי ולראשונה מקימה מפעל ייצור באזור. במפעל החדש, שיוקם באיטליה, תטמיע החברה את מערכת TestShell של קוואליסיסטמס לניהול בדיקות אוטומטיות של כלל מוצריה טרם שחרורם לשוק.

CROW המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות אזעקה מתקדמות משנת 1978, מנהלת פרוייקטי ODM עבור חברות כמו טייקו, סקיוריטס, סימנס ואחרות ומספקת שירותים לארגונים בכל העולם – ישראל, אירופה, דרום אמריקה, ארה"ב והמזרח הרחוק. החברה מקפידה לבדוק 100% מהמערכות אותן היא מפתחת (ולא מסתפקת בבדיקות מדגמיות) והטמיעה בהצלחה את מערכת TestShell במפעלי הייצור שלה בישראל כבר בשנת 2007. הטמעתה של המערכת במפעל באיטליה צפויה תוך מספר חודשים עם השלמת תהליך שנועד לתת מענה לצרכי השוק האירופאי המהווה את הנתח הגדול ביותר מהכנסות החברה.

מערכת TestShell לניהול ואוטומציית בדיקות של חברת קוואליסיסטמס (QualiSystems) מאפשרת לצוות בודקי הייצור של CROW לבצע אוטומציה מקיפה של הרצת בדיקות האיכות הפונקציונאליות. המעבר מבדיקות ידניות לאוטומטיות איפשר לחברה לבצע יותר בדיקות ובטווח זמן קצר יותר, לזרז את שחרור המוצר לשוק ולהפחית בעלויות התפעול. המערכת גמישה ומתממשקת להתקני בדיקה ייחודיים שפיתחה החברה, לציודי בדיקה קיימים ולתוכנות נוספות עלפי הצורך.

תהליך הבדיקה שמבצעת CROW באמצעות TestShell מאפשר שקיפות מלאה של מצב איכות המוצר להנהלת החברה ולשותפים העסקיים שלה בכל רגע נתון. בסיומו של תהליך הבדיקה מתקבל דו"ח מפורט של הפרמטרים שנבדקו, כמה פעמים נבדק כל מוצר, איזה בדיקות נעשו שוב וכדומה. מעבר לאמינות שמקנה שקיפות זו לשותפותיה של CROW, התהליך מסייע לצמצום משמעותי במספר המוצרים הפגומים, ולחסכון רב בהוצאות הכרוכות בכך.

אריאל קופרמן, סמנכ"ל התפעול בקוואליסיסטמס: "עם המעבר מבדיקות ידניות לאוטומטיות, ובאמצעות הטמעת מערכת TestShell, הגיעה CROW להישגים מרשימים בנושא האיכות. המערכת הביאה לשיפור של 40% במהירות ביצוע הבדיקות ולעלייה של בין 30 ל-60 אחוז בטווח כיסוי הבדיקות המבוצעות על כל מוצר. אנו שמחים ללוות לקוח ותיק כמו CROW גם במפעל החדש ולתרום להצלחתה הצפויה של החברה באיטליה".

מיכאל לרמן, מנהל מערך הבדיקות והאוטומציה ב-CROW: "אנו מתמחים בפתוח מוצרי אבטחה ולכן, מקפידים על איכות מושלמת של כל מוצר המשוחרר לשוק. כל פריט שיורד מפס הייצור נבדק ללא יוצא מן הכלל. מערכת TestShell מאפשרת לנו לבצע בין 80% ל-95% מסך כל הבדיקות האפשריות בכלל למוצר – וזה המון. הטמעת המערכת גם באיטליה תאפשר לנו להיות יעילים יותר, ולשחרר לשוק מוצרים באיכות ראשונה מן המעלה, בפחות זמן ובפחות כסף".

אירועים קרובים