תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ויזה אירופה וטלפוניקה דיגיטל יפתחו במשותף הזדמנויות עסקיות חדשות בתחום המסחר בסלולר

09/08/2012 15:15

ויזה אירופה וחברת התקשורת טלפוניקה דיגיטל (Telefonica Digital), הודיעו על חתימת הסכם שיתוף פעולה רחב היקף לפיתוח הזדמנויות עסקיות חדשות בתחום המסחר בסלולר. במסגרת ההסכם, התחייבו שתי החברות להשקעה משותפת בפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים בתחומים דוגמת הארנק הסלולרי, תשלום ללא מגע (באמצעות שילוב שבבי NFC) ושירותים נוספים.

לויזה אירופה יש כיום 445 מיליון לקוחות בעלי כרטיסי אשראי של החברה. במהלך 2011 בוצעו באמצעות כרטיסי החברה עסקות ומשיכת מזומנים בהיקפים של 1.7 טריליון אירו. טלפוניקה היא חברת התקשורת השלישית בגדלה בעולם. החברה פעילה ב-25 מדינות ברחבי העולם, ויש לה כ-300 מיליון משתמשים. לשתי החברות יש שיתופי פעולה מוצלחים וקודמים בשווקים שונים באירופה, דוגמת בריטניה ואירלנד. ההסכם הנוכחי, הכולל את כל אירופה, יבסס את ויזה כשותף מועדף של טלפוניקה להשקת שירותי כרטיסי תשלום ממותגים ופיתוח של שורת שירותים נלווים לתשלום באמצעות הסלולר.

לדברי גיל כהן, מנכ"ל Jajah ישראל, מרכז הפיתוח של טלפוניקה דיגיטל בישראל, מערכת היחסים עם ויזה אירופה תתמוך בהמשך פיתוח שירותי הארנק הסלולרי באירופה ותעזור לזהות ולקדם הזדמנויות עסקיות חדשות בתחומים דוגמת נקודות מכירה סלולריות וכן בשירותי תשלום ללא מגע (NFC). "העסקה משלבת את מומחיותה וניסיונה של ויזה בתחום התשלומים עם עוצמתה טלפוניקה כמותג סלולרי חזק, המפגין פריסה אירופית רחבה ונסיון מוכח בתחום התשלומים הסלולריים". לדברי כהן, בשוק האירופאי יש פוטנציאל עצום ובלתי מנוצל. "באמצעות השותפות עם ויזה אירופה, אני בטוח שנצליח לפתח באופן משמעותי הזדמנויות עסקיות חדשות".

אירועים קרובים