תוכן שיווקי

סימנטק ורד האט מכריזות על פתרונות משותפים עבור אמינות, התאוששות מאסונות וביצועים מוגברים

14/08/2012 15:02
רד-האט

החברות סימנטק (Symantec) ורד האט (Red Hat), הכריזו על שיתוף פעולה מורחב, שנועד לספק פתרונות העוזרים ללקוחות לפרוס עננים פרטיים והיברידיים, וליצור מרכזי נתונים (Datacenters) עתירי שרידות. הקשרים המורחבים מקיפים קבוצות הנדסה, שיווק, תמיכה ומכירות בשתי החברות.

הפתרונות המוצעים ירתמו את העוצמה של Red Hat Enterprise Linux ופתרונות אחסון וזמינות של סימנטק, כדי לספק זמינות גבוהה וגמישות מוגברות, תוך עזרה לארגונים לפרוס יישומים עסקיים קריטיים בבטחה.

בעוד האופי הגמיש של Red Hat Enterprise Linux הוביל להפיכת הפתרון לפלטפורמה האסטרטגית המועדפת עבור פריסות עננים ארגוניים פרטיים, הרי הצורך להבטיח שרידות מנקודת מבט של רמת שירות הופך ליותר ויותר חשוב.

Red Hat Enterprise Linux מוטמעת ביותר מ-80 אחוז מחברות ה-Fortune 500, בעוד סימנטק, כמובילת התעשייה בהגנה על יישומים עסקיים קריטיים, מביאה מערך מוצק של פתרונות ניהול אחסון וזמינות. פתרונות ניהול אחסון וזמינות של סימנטק משרתים 99 אחוז מחברות Fortune 500.

ביחד, סימנטק ורד האט מציעות ללקוחות הזדמנות ייחודית בעזרה בניהול פתרונות ארגוניים קריטיים המיושמים בענן ופריסות מרכזי נתונים. הפתרונות המשותפים נותנים סביבה גמישה יותר ופתוחה במונחי חומרה, תוכנה ומערכות הפעלה. פתרונות אלו יספקו התאוששות אוטומטית מאסון מחוץ לאתר (DR); ניהול אחסן משופר עבור מרכזי נתונים מרובי מערכות הפעלה ומרובי מערכי אחסון; והתגברות יעילה וחסכונית על תקלות עבור מסדי נתונים אורקל.

"אנו רואים גדילה משמעותית בפתרונות ניהול האחסון והזמינות שלנו עבור פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux, כאשר מספר הולך וגדל של לקוחות מטמיעים לינוקס להגברת זריזות, גמישות וכדי להישאר תחרותיים", אומר ראם מגן, מנהל ערוצי הפצה והשותפים בסימנטק ישראל. "אנו מחזקים את שותפותנו עם רד האט כדי להבטיח שחברות יהיו בטוחות שהמידע שלהן מוגן כאשר הן מחדשות את מרכזי הנתונים שלהן, ובונות עננים פרטיים עתירי שרידות".

"בעבודה צמודה יחד, רד האט וסימנטק מציעות ללקוחות משותפים ערך עצום עם נתיב מאובטח בקוד פתוח, כדי לחדש את ארכיטקטורות ה- IT  המיושנות שלהם", אומר יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, יוון וקפריסין. "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם סימנטק, כדי לצרף יחד את פלטפורמות ההפעלה המובילה שלנו Red Hat Enterprise Linux והטכנולוגיות המתקדמות של סימנטק, במטרה לאפשר ללקוחותינו המשותפים בחירה וגמישות מוגברת עבור תשתיות ה-IT  שלהם".

הפעילות המשותפת של סימנטק ורד האט בישראל מתבצעת באמצעות חברת אמת מיחשוב, שהנה שותפה עסקית של שתי החברות ברמת ההסמכה הגבוהה ביותר.

בין יכולות הפתרונות המוצעים:

•    התאוששות אוטומטית מאסונות מחוץ לאתר (DR):
VERITAS Cluster Server הרץ על Red Hat Enterprise Linux, מספק התאוששות מאסונות מחוץ לאתר עבור ארגונים הפועלים במרחקים גדולים בין אתריהם, ומיכון אל-כשל גלובלי של יישומים רב-שכבתיים בין האתרים.

•    ניהול אחסון משופר עבור מרכזי נתונים מרובי מערכות הפעלה ומרובי מערכי אחסון:
VERITAS Dynamic Multi-Pathing הרץ על RHEL Red Hat Enterprise Linux, מספק פתרון פלטפורמה אחיד, המקל על ניהול קישורים מרובים למערכות אחסון, בכל מערכת הפעלה וכל פלטפורמות אחסון.

•    אל-כשל יעיל וחסכוני עבור מסדי נתונים אורקל:
Storage Foundation Cluster File System ו-Cluster Server הרצים על Red Hat Enterprise Linux, מספקים התאוששות מהירה מאוד של מסד נתונים אורקל, המאפשר לארגונים לפרוס מסדי נתונים אורקל single-instance זולים יותר.

לפרטים נוספים:
סימנטק
רד-האט

אירועים קרובים