תוכן שיווקי

גרטנר: MaaS360 הינה הפלטפורמה הבולטת והכדאית ביותר לארגונים בתחום ה-MDM לשנת 2012

חברת המחקר העריכה זאת ע"פ דו"ח ה-Critical Capabilities שפורסם לאחרונה, ובו נמדדו 7 יכולות קריטיות הנדרשות מפלטפורמת MDM (ר"ת Mobile Device Management)

26/08/2012 12:46
Mobility in Cloud

חברת Fiberlink, יצרנית MaaS360, פלטפורמת MDM בענן בעלת יכולות MAM (ר"ת Mobile Application Management), הכריזה על תוצאות המחקר האחרון של גרטנר (Gartner Critical Capabilities for Mobile device Management by Monica Basso and Phillip Redman, August 8, 2012), שכלל בדיקה מקיפה של מגוון יכולות קריטיות הנדרשות מפלטפורמת MDM. מחקר זה מטרתו להשלים את דו"ח ה-Magic Quadrant for MDM (ריבוע הקסם של גרטנר שכלל את היצרנים המובילים בשוק. Fiberlink הייתה אחת מ-3 המובילות והמובילה בעולם בתחום ה-MDM בענן), ולספק על סמך ניסיון מוחשי בקרב לקוחות שהטמיעו פתרונות MDM.

Fiberlink זכתה לציון 4.8 מתוך 5 אפשריות בקטגוריה של אספקת פתרון בענן "As-a-service and cloud delivery models". ע"פ גרטנר "MDM בשירות בענן הינו תחום שוק הולך וגודל ומאמוץ בצורה מוגברת על ידי ארגונים בשל הגמישות, היציבות, יתירות והחזר ההשקעה, בהשוואה להטמעת פתרון בצורה הסטנדרטית בתוך רשת הארגון". בנוסף לכך קיבלה Fiberlink את הציון הגבוה ביותר האפשרי, "Outstanding" (תרגום: בולט מעל השאר) בקטגוריית כדאיות הפתרון לארגונים.

MaaS360 בטבעיות זוכה כפתרון המוביל בענן בשל העובדה שהינה הפלטפורמה היחידה שתוכננה במקור ע"פ "ארכיטקטורת ענן" לעומת פתרונות מתחרים, אשר תוכננו על בסיס פתרון מקומי מבוסס LAN אשר עבר לאחר מכן התאמות כדי להביא אותו למצב "דמוי ענן". יתרון זה מאפשר ל-MaaS360 לספק מספק יכולות מפתח כמו:

•    שירות מיידי, הניתן להפעלה תוך מספר שניות מאתר הנציגות בישראל
•    תו תקן FISMA ואת SOC-2 compliance
•    התממשקות קלה לתשתית הארגונית עבור הטמעה בתצורת Hybrid Cloud.
•    זמינות גבוהה תמידית ויתירות מלאה אוטומטית.
•    קבלת עדכונים, שדרוגים ותחזוקה באופן אוטומטי במודל של שירות.
•    App Cloud ו-Doc Cloud להפצה מהירה וקלה של אפליקציות ותוכן שיווקי להתקני הקצה בצורה מאובטחת.

גרטנר סקרה את Fiberlink ואת מתחרותיה על פני שבע יכולות קריטיות נדרשות , וזאת על מנת לספק דו"ח מדיד כמותי. היכולות הנדרשות כוללת אכיפת מדיניות ארגונית ועמידה ברגולציה, אבטחת מידע,  קונטיריזציה (מינוח חדש המכוון לכל עולם הקונטיינרים המכילים מידע ארגוני על גבי התקנים ניידים), הפצת אפליקציות, שיתוף מידע וניהולו, יתירות יציבות ושירות מבוסס ענן.

"אנחנו מאמינים שהציון הגבוה לו זכתה MaaS360 רק מאשרר את יכולות הפתרון ושיטת ההטמעה בענן בה האמנו", אמר כריסטופר קלארק, נשיא Fiberlink. "אנחנו מספקים פתרון לרוב היכולות הקריטיות הנדרשות מפלטפורמת MDM, אצל מגוון רחב מאד של דרישת לקוחות. אף פתרון MDM אחר לא יכול לספק ללקוחותיו יכולת לפתור בעיות בהתקנים הניידים ולהגיב מידית לשינויים התכופים על אותם התקנים מהר יותר מ-MaaS360". אבטחת המידע והאפליקציות הארגוניות על גבי ההתקנים הניידים הינה הדאגה הגדולה ביותר כיום לארגונים שעובדיהם משתמשים במכשירי iPhone,iPad ומכשירי אנדרואיד. MaaS360 מספקת יכולות אבטחה ארגוניים חזקים המאפשרים למחלקת מערכות המידע בארגון מגוון כלים להגנה על הארגון".

בישראל לאחרונה נוספו משווקים חדשים נוספים בישראל לפתרון, כמו כן כל המשווקים מספקים 30 ימים ללא כל התחייבות לבחינת הפתרון, לפרטים נוספים ניתן לגשת לאתר הנציגות בכתובת הבאה".

אירועים קרובים