מייסד מק'אפי מבוקש במדינת בליז בחשד לרצח

ג'ון מק'אפי, הידוע כמיליונר אקסצנטרי, חשוד שרצח את שכנו, גרוגורי פאול, לאחר שזה הגיש נגדו תלונה בשל "התנהגות עוינת" - מנהגו לירות ברובים ונטייתו שלא לרסן את הכלבים שלו ● השוטרים ערכו חיפוש בביתו של מק'אפי, אולם לא מצאו אותו ● יצוין, כי זו לא הפעם הראשונה השנה בה מסתבך מק'אפי בפלילים: במאי פשטה המשטרה על ביתו, בעקבות תלונות על שימוש בנשק וייצור תרופות ללא רישיון

ג'ון מק'אפי, המייסד של חברת האנטי וירוס שנושאת את שמו ונמצאת כיום בבעלות אינטל (Intel), מבוקש במדינת בליז בחשד למעורבות ברצח של גרגורי פאול, שהיגר מארצות הברית וגופתו נתגלתה ביום א'.

מרקו וידל, מפקד היחידה ללוחמה בכנופיות של המשטרה המקומית, אמר בראיון לבלוג גיזמודו (Gizmodo), כי מק'אפי הוא חשוד מרכזי בפרשה. פאול, שכן של מק'אפי, שעל פי העדויות היה עדיין בחיים בשבת, הגיש ביום ד' תלונה נגד מק'אפי בשל "התנהגות עוינת" – מנהגו לירות ברובים ונטייתו שלא לרסן את הכלבים שלו.

גופתו של פאול נתגלתה בביתו ביום א' בבוקר על ידי מנהלת משק הבית שלו, עם פצע של ירייה בודדת בראשו. תרמיל של אקדח לוגר בקוטר 9 מ"מ נמצא במדרגות הבית, ולא נתגלו סימני פריצה. מכשיר ה-iPhone והמחשב הנייד של פאול לא נמצאו בבית. השוטרים ערכו חיפוש בבית הסמוך, זה של מק'אפי, אך לא מצאו אותו ועד כה הוא לא שב לביתו. יצוין, כי בליל הרצח ירד גשם כבד ואיש לא שמע קולות חריגים.

מק'אפי היה מוכר ליחידה ללוחמה בכנופיות ובחודש מאי פשטו אנשיה על אחוזתו בכוח שמנה 40 שוטרים, בעקבות תלונות על שימוש בנשק וייצור תרופות ללא רישיון. כל ההאשמות בוטלו בהמשך.

לאחר שמכר את חברת אבטחת המידע שהקים לאינטל תמורת 100 מיליון דולרים, על פי ההערכות, עסק מק'אפי ביוגה (ואף חיבר מספר ספרים בנושא) ובטיסה בגובה נמוך, ולאחר מכן החל לחקור תרופות בבליז, בחיפוש אחר אנטיביוטיקה טבעית. ידיעות על סגנון החיים הססגוני שלו נפוצו בעבר, ובין השאר נטען, כי הוא מתרועע עם דמויות ידועות מעולם הפשע, עורך ניסויים בחומרים (חוקיים) מעוררי הזיות ומבלה עם נערות צעירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים