בניגוד להערכות בשוק: דן ירושלמי מאמדוקס ימונה למנמ"ר בנק לאומי

הבנק מסר בהודעה לבורסה על מינויו לתפקיד של ירושלמי, נשיא חטיבת אזור EMEA באמדוקס, שיחליף בתפקיד את איציק מלאך ● ההודעה באה לאחר שגורמים בשוק העריכו, כי מי שימונה לתפקיד יהיה עמיתו באמדוקס, בן ויינברגר ● ירושלמי יחל בתפקידו בעוד כארבעה חודשים

דן ירושלמי, מנמ"ר בנק לאומי

דן ירושלמי, נשיא חטיבת EMEA – אירופה, המזרח התיכון ואפריקה – באמדוקס (Amdocs), ימונה לראש חטיבת תפעול ותיקשוב בבנק לאומי – כך מסר הבנק בהודעה לבורסה הבוקר (א'). ירושלמי יחליף בתפקיד את יצחק (איציק) מלאך, ששימש בתפקיד במשך 17 שנים, ובשנים האחרונות היה גם המשנה למנכ"ל. בנוסף, ימונה ירושלמי לסמנכ"ל ולחבר הנהלת בנק לאומי.

ירושלמי היה מועמד סופי לתפקיד יחד עם בן ויינברגר, נשיא חטיבת OSS (מערכות תמיכה תפעוליות) באמדוקס – וגבר עליו. מינויו בא בניגוד להערכות בשוק, שגרסו שוויינברגר הוא שימונה לתפקיד. השניים גברו בהתמודדות על 10 מועמדים נוספים, בהם דוד טוביאס, ראש אגף הפיתוח במחלקת המיחשוב והטכנולוגיה של בנק לאומי ולשעבר מנמ"ר בנק ישראל, שהובא לבנק על ידי מלאך והיה מועמד בולט להחליפו.

לאנשים ומחשבים נודע, כי רקפת רוסק-עמינח, המנכ"לית החדשה יחסית של בנק לאומי, לא הייתה מעורבת ברוב תהליך המיון והבחירה וכי הנושא טופל, כמעט עד לסופו, על ידי אגף משאבי האנוש של הבנק.

נדמה, כי בכירי אמדוקס "פורשים כנפיים" על המגזר הבנקאי: כאמור, ירושלמי מונה למנמ"ר בנק לאומי, לאחר שגבר על ויינברגר, וצביקה נגן, מנמ"ר בנק הפועלים, שימש בתפקידו הקודם מנהל חטיבת המוצרים של אמדוקס. גורמים המקורבים לבנק העריכו, כי במינויו של ירושלמי היה מעורב מנכ"ל אמדוקס, אלי גלמן, שמקורב להנהלת בנק לאומי.

ירושלמי, בן 49, יחל בתפקידו בעוד כארבעה חודשים – במרץ הקרוב. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב והחל לימודי תואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטת בר-אילן. בנוסף, הוא סיים לימודי תעודה בפילוסופיה בסורבון. ירושלמי מילא מגוון גדול של תפקידי ניהול בכירים באמדוקס, במסגרתם ניהל עד 4,000 עובדים והיה אחראי על מחזורי מכירות שנתיים של מאות מיליוני דולרים. לפני שכיהן כנשיא חטיבת EMEA הוא שימש כמנכ"ל חטיבת Delivery Competence Centers באמדוקס ישראל ובתפקיד סגן נשיא בכיר ומנהל לקוחות עסקיים באמדוקס צפון אמריקה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סקרן

    אתם בטוחים שהפעם יש לכם את השם הנכון?

  2. בני ג.

    כול הכבוד, אדם מבריק ומקצועי. כמו שהביא הרבה הצלחות לאמדוקס, לבטח יביא גם לבנק קלאומי. בשנית: איחולים לדן בדרכו החדשה ואיחולים לבנק בגין החלטה נכונה.

אירועים קרובים