מיקי מגדל מסיים תפקידו כמנכ"ל סאפ ישראל – ועובר לחברה העולמית

בימים הקרובים תודיע הנהלת החברה מי יהיה המנכ"ל החדש של החברה ● גורמים בשוק העריכו שמחליפתו של מגדל תהיה סתווית נבון, המשנה למנכ"ל וסמנכ"לית התפעול של הסניף הישראלי של סאפ ● מגדל ימונה למנהל השותפות של סאפ מול אקסנצ'ר באזור EMEA

לאחר ארבע שנים מסיים מיקי מגדל את תפקידו כמנכ"ל סאפ (SAP) ישראל. בימים הקרובים ימונה מגדל לתפקיד גלובלי, כמנהל השותפות של סאפ מול אקסנצ'ר (Accenture) באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA).

הנהלת סאפ טרם הודיעה מי יחליף את מגדל והיא צפויה לעשות זאת בקרוב. גורמים בשוק העריכו, כי מחליפתו של מגדל תהיה סתווית נבון, המשנה למנכ"ל וסמנכ"לית התפעול של סאפ ישראל.

בתקופת כהונתו של מגדל התבססה פעילות סאפ בארץ, לאחר הקמת הסניף הישראלי של החברה ב-2008, כחברה בת של סאפ העולמית. הסניף הוקם אחרי שנים בהן הייתה נס נציגת החברה בארץ. מספר הלקוחות של סאפ בישראל עומד יותר מ-3,400, כאשר 200 הם ארגונים גדולים והיתר – ארגונים בגודל בינוני וקטן. לחברה כ-220 אלף משתמשי קצה. בין לקוחותיה בישראל נמנים הממשלה, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק ומאות רבות של ארגונים אחרים. כמו כן, סאפ מחזיקה בארץ את מרכז הפיתוח SAP Labs ישראל, אחד מארבעה מרכזי פיתוח שלה בעולם. המרכז הישראלי ממוקם ברעננה ובכרמיאל ומעסיק כ-750 עובדים.

מגדל אמר לאנשים ומחשבים, כי "המטרה שלנו כחברה היא להיות ספקית תוכנה עסקית מובילה בישראל. בשנתיים האחרונות יותר מהכפלנו את כמות המכירות בישראל – יחס לא פרופורציונלי לכלכלה ולמתחרים. מאז שלקחנו את המושכות מנס בייצוג בארץ אנחנו גדלים באחוזים ניכרים ומה שחשוב מזה, מעבר למכירות, הוא שביעות הרצון של הלקוחות. אנחנו מקבלים מחמאות ומשובים רבים מלקוחות קיימים וחדשים לגבי הערך העסקי של סאפ – והתוצאות העסקיות הן פועל יוצא של זה. ברוב המוחלט של התחרות העסקית שיש לנו מול מתחרינו בארץ הייתה ידנו על העליונה, כולל הסבות מאורקל לסאפ. זה קרה וימשיך לקרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים