מקסין פסברג, מנכ"ל אינטל ישראל, נבחרה להיכל התהילה של הארגון הבינלאומי לנשים בטכנולוגיה

פסברג היא הישראלית הראשונה שנבחרה להיכל התהילה של הארגון ● בריאן קרזאניץ', סגן נשיא אינטל: "איני מופתע מהבחירה. למקסין יש היסטוריה ארוכה של הישגים מרשימים באינטל, בישראל ובקהילה הטכנולוגית"

מקסין פסברג, מנכ"ל אינטל ישראל, נבחרה להיכל התהילה של הארגון הבינלאומי לנשים בטכנולוגיה – WITI (ר"ת Women in Technology International), באירוע חגיגי שהתקיים בסנטה קלרה, קליפורניה. הבחירה נומקה בתרומתה הגדולה ומחויבותה העמוקה של פסברג לעידוד נשים להצליח במקצועות טכנולוגיים. פסברג היא הישראלית הראשונה שנבחרה להיכל התהילה של ה-WITI.

פסברג היא סגנית נשיא באינטל העולמית, מנהלת המפעל החדש של אינטל בקרית גת (FAB 28) וכאמור, מנכ"ל אינטל ישראל. היא הצטרפה לאינטל ב-1983 ומאז שימשה במספר רב של תפקידים.

WITI הוא ארגון מסחר שנוסד ב-1989, המיועד לנשים בתפקידי מפתח בתחום הטכנולוגיה. כיום, הוא הארגון העולמי הראשי ששם לעצמו למטרה להעצים נשים בעולם העסקים והטכנולוגיה, ולעודד אותן להגשים אפשרויות. היכל התהילה של WITI נוסד ב-1996 על ידי במטרה להוקיר, לכבד, ולקדם את תרומתן הגדולה של נשים לקהילות המדעיות והטכנולוגיות.

בריאן קרזאניץ', סגן נשיא באינטל ומנכ"ל הייצור, אמר: "אני מאוד גאה על בחירתה של מקסין להיכל התהילה של WITI, ובה בעת איני מופתע כלל. למקסין יש היסטוריה ארוכה של הישגים מרשימים באינטל, בישראל ובקהילה הטכנולוגית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים