ארה"ב וסין הגיעו להסכם על שיתוף פעולה באבטחה מקוונת

במסיבת עיתונאים שערך בבייג'ינג במהלך ביקורו בסין, אמר מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, כי ארצות הברית וסין הגיעו להסכמה על הצורך בהאצת הפעילות בתחום של האבטחה המקוונת, אותו מציבים בוושינגטון בראש סדר העדיפויות הלאומי ● "על שתי המדינות להגביר את האמון ההדדי ושיתוף הפעולה בתחום של האבטחה המקוונת", אמר שר החוץ הסיני בשיחה בין השניים

ארצות הברית וסין יקימו קבוצת עבודה בנושא של אבטחה מקוונת – כך אמר אתמול (ש') מזכיר המדינה של ארצות הברית, ג'ון קרי. זאת, בניסיון להפיג את המתיחות שגברה בחודשים האחרונים, בעקבות האשמות הדדיות על פריצות למחשבים וגניבות של קניין רוחני וכספים דרך האינטרנט.

במסיבת עיתונאים שערך בבייג'ינג במהלך ביקורו בסין, אמר קרי, כי ארצות הברית וסין הגיעו להסכמה על הצורך בהאצת הפעילות בתחום של האבטחה המקוונת, אותו מציבים בוושינגטון בראש סדר העדיפויות הלאומי. האבטחה המקוונת משפיעה, לדברי קרי, על "המגזר הפיננסי, הבנקים, העסקאות הפיננסיות – ולמעשה כל היבט בחיים המודרניים מושפע מהשימוש ברשתות מחשבים. לכולנו – לכל אומה – יש עניין להגן על האנשים, להגן על הזכויות ולהגן על התשתיות".

קודם לכן פרסמה סוכנות הידיעות הרשמית של סין, כי שר החוץ של המדינה, וואנג יי, אמר לקרי בפגישה של השניים כי על סין וארצות הברית לבצע מאמצים משותפים בתחום של האבטחה המקוונת. "על שתי המדינות להגביר את האמון ההדדי ושיתוף הפעולה בתחום של האבטחה המקוונת", אמר יי.

"חשוב לנהל דיאלוג כזה, וחשוב גם שהדיאלוג ישים קץ לשיטות הפסולות", אמר תת מזכיר המדינה של ארצות הברית לעניינים כלכליים, רוברט הורמטס, בראיון שהעניק לסוכנות הידיעות רויטרס (Reuters).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים