CA רכשה את Layer 7 וחתמה על הסכם עם סאפ לפיתוח מערכת לניהול מכשירים ניידים

שתי ההכרזות עוסקות בהיבטים שונים של ניהול מאובטח של מכשירים מרוחקים ו-BYOD ● המערכת של CA וסאפ תאפשר ללקוחות לנהל התקנים ניידים, לרבות היישומים, התוכן והשירותים שעליהם ● היא תוצע הן כתוכנה כשירות והן כתוכנה המותקנת בשרתי הארגון ● על פי CA, המטרה ברכישת Layer 7 היא להפחית את הסיכון בשימוש ביישומים ובשירותים

נוליו הישראלית היא לא הרכישה היחידה עליה הכריזה CA בכנס CA World 2013, שהתקיים באחרונה בלאס וגאס. חברה נוספת שעל רכישתה הודיעה הענקית במהלך הכנס היא Layer 7 הקנדית. כמו כן, היא הודיעה, כי חתמה על הסכם עם סאפ (SAP) לפיתוח מערכת לניהול מכשירים ניידים (MDM).

המערכת החדשה תשלב בין תוכנת Afaria של סאפ למערכות ניהול היישומים הקיימות של CA ותאפשר ללקוחות לנהל התקנים ניידים, לרבות היישומים, התוכן והשירותים שעליהם. התוכנה תוצע למשתמשים הן כתוכנה כשירות (SaaS) והן כתוכנה המותקנת בשרתי הארגון.

פיטר גריפית'ס, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת הפיתוח והטכנולוגיה ב-CA העולמית, אמר ש-"המערכת תוכל לקחת מכשיר של המשתמש (BYOD) ולהפוך אותו בתוך 90 שניות מלא מנוהל למנוהל. היא מבצעת את התאמת המכשיר למדיניות הארגון באופן אוטומטי ומאפשרת תחושה ומראה של יישומי הארגון הדומה לזו של חנויות היישומים".

לדבריו, כחלק ממאמצי ה-"מוביליזציה", CA מאפשרת לתרגם את היישומים הקיימים לפורמט נייד, לרבות IdentityMinder ו-Nimsoft Service Desk.

המטרה ברכישה: להפחית את הסיכון בשימוש ביישומים
Layer 7, ש-CA הודיעה על רכישתה, עוסקת בניהול API ואבטחה. על פי החברה הרוכשת, המטרה במהלך היא להפחית את הסיכון בשימוש ביישומים ובשירותים. CA לא מסרה את שווי הרכישה, מכיוון ש-Layer 7 היא חברה פרטית.

לדברי אחדים מהדוברים בכנס, בדומה לנוליו, המוצר של הנרכשת, SiteMinder, ישלים את חבילת CA LISA, ישפר את ערכת הזיהוי והגישה ויסייע לעסקים לנהל בבטחה את ה-API עבור הענן והיישומים הניידים. המטרה בכך היא לאפשר לארגונים להיות בטוחים שהמשתתפים בפיתוח יישומים ניידים בארגון אמנם רשאים לעשות כן.

"Layer 7 תסייע לארגונים ברחבי העולם לפתוח את הממשק שלהם לקהילת המפתחים", אמר גריפית'ס. לדבריו, המערכת גם תאפשר לארגונים לחשוף בבטחה מידע פנימי ונתונים ליישומים ניידים, לגשר על הפער בין מחלקות בארגון ובין הארגון לשותפיו העסקיים בכל הרמות ולאכוף מדיניות אבטחה אחידה.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים