מארק צוקרברג צעד בראש קבוצה של עובדי פייסבוק במצעד הגאווה בסן פרנסיסקו

צוקרברג השתתף במצעד יחד עם יותר מ-700 עובדים להט"בים של פייסבוק ● אנשי החברה, שהיא בין חברות עמק הסיליקון המקבלות ביותר את עובדיה הגאים, שכרו רכב וקישטו אותו בסמלי הגאווה ● בשבוע שעבר הביע צוקרברג תמיכה בהחלטת בית המשפט העליון של ארצות הברית להכיר בנישואים חד-מיניים ברמה הפדרלית וכתב, כי "אני גאה בכך שהמדינה שלנו מתקדמת בכיוון הנכון, ואני שמח עבור כה רבים מחבריי והמשפחות שלהם"

באי מצעד הגאווה של סן פרנסיסקו, שהתקיים בסוף השבוע, הופתעו לגלות בין הצועדים את מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק (Facebook). צוקרברג צעד בראש קבוצה של יותר מ-700 עובדים להט"בים (ר"ת לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים) של החברה.

אנשי פייסבוק שכרו לצורך המצעד רכב וקישטו אותו בסמלי הגאווה. הם לבשו חולצות בצבעים שונים, המסמלים את הצבעוניות של דגל הגאווה.

מדובר בשנה השלישית בה משתתפים במצעד עובדים מהרשת החברתית הפופולרית. ככלל, פייסבוק היא אחת החברות בעמק הסיליקון שיותר מקבלות את העובדים הלהט"בים שלה, אולם צוקרברג הוא היחיד מבין המנכ"לים של אותן חברות שמביע את תמיכתו בקהילה הגאה בקול רם.

השתתפותו של צוקרברג במצעד באה לאחר שבשבוע שעבר הוא פרסם ברשת החברתית אותה הקים סטטוס שמביע תמיכה בהחלטת בית המשפט העליון של ארצות הברית להכרה פדרלית בנישואים בין בני זוג מאותו המין. הוא כתב, כי "אני גאה בכך שהמדינה שלנו מתקדמת בכיוון הנכון, ואני שמח עבור כה רבים מחבריי והמשפחות שלהם". צוקרברג צירף לסטטוס את ה-האשטאג PrideConnectsUs#, אותו העלתה החברה בשבוע שעבר לרגל אירועי הגאווה.

מצעד הגאווה של סן פרנסיסקו משך אליו השנה מאות אלפי בני אדם, בהם מנהיגת הרוב הדמוקרטי בבית הנבחרים האמריקני, ננסי פלוסי, התסריטאי דסטין לאנס בלאק – וצוקרברג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים