אפל נרתמת ליום האיידס הבינלאומי: תתרום מהכנסותיה לקרן בינלאומית

החברה צבעה את הלוגו של חנויותיה באדום - צבע המלחמה באיידס - והקימה מיני אתר מיוחד, בו ניתן ללמוד על המחלה ולקנות מוצרים כדי לתרום למאבק בה

אפל (Apple) ציינה את יום האיידס הבינלאומי, שחל אתמול (א'), בחנויותיה ברחבי העולם ובאתר שלה ברשת. הלוגו שעל כל חנות נצבע באדום – הצבע המסמל את המלחמה באיידס – והחברה הקימה מיני אתר מיוחד בו ניתן ללמוד על המחלה ולקנות מוצרים כדי לתרום למאבק בה.

יום האיידס הבינלאומי הראשון התקיים ב-1988, במטרה לעורר מודעות למחלה, למלחמה בה ולצורך במניעתה. מאז מציינים אותו בכל שנה ב-1 בדצמבר. כחלק מהיום, נמכרו בחלק מהחנויות הפיזיות של אפל גאדג'טים אדומים למוצרים שונים שלה, תחת המותג RED, והחברה תרמה חלק מההכנסות ממכירות אלה לקרן העולמית למלחמה באיידס באפריקה.

ניתן לקנות את הגאדג'טים האלה אף באתר של החברה, כמו גם אלבום שיצא לרגל היום, בהשתתפותם של תקליטנים דוגמת דיוויד גואטה וקלווין האריס, נר, בקבוק וודקה, רובוט לילדים, תיק ואפילו כרטיס מתנה – רובם בצבע אדום. עוד כולל האתר מידע על המחלה והתפשטותה, ואפשרות להצטרף ל-One – המיזם בראשותו של בונו מ-U2, שנלחם באיידס, במחלות נוספות ובעוני ברחבי העולם.

זו אינה הפעם הראשונה בה תורמת אפל למלחמה באיידס. בונו אמר בשנה שעברה כי סטיב ג'ובס נרתם לעניין וכי אפל הרימה תרומה "יקרת ערך" למאבק במחלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים