איציק בנבנישתי, בזק בינלאומי: "היו לחברה שבע שנים מפוארות – אני פורש בשיא"

"זהו בדיוק השלב שבו צריכים לפרוש", אמר בנבנישתי בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "אני לא יודע מהו היעד הבא שלי - כל דבר שימצא חן בעיני, אבל בכל מקרה, לא לפני שאעזוב את בזק בינלאומי"

"ההחלטה שלי לפרוש מתפקיד המנכ"ל התקבלה לאחר שבע שנים מפוארות. החברה מצויה כיום בשיאה, אני הגעתי לשיא. אני מאמין בקלישאה לפיה צריך לדעת לפרוש בשיא", כך אמר בראיון ראשון לאנשים ומחשבים איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, אשר הודיע הבוקר (ג') על פרישתו.

בנבנישתי סירב לומר לאן מועדות פניו, ואמר כי לא יעשה זאת במהלך החודשים הקרובים, עד שיעזוב את החברה לאחר שיימצא לו מחליף. "אני הולך מתוך רצון לעשות דברים חדשים. בשלב זה, מתוך הגינות ציבורית אני לא במצב בו אני מחפש תפקידים – כל עוד אני לא עוזב את בזק בינלאומי".

לדברי בנבנישתי, "העשייה שלי הולכת לפני. אינני יודע מהו היעד הבא – כל דבר שימצא חן בעיני, אין לי מגבלות".

בהתייחסו לפעילותו בבזק בינלאומי, אמר בנבנישתי כי "הצלחנו לבנות חברה ייחודית בשוק התקשורת הישראלי. הצלחנו לייצר משהו שונה לחלוטין. בין שאר הדברים שעשינו, סללנו את הכבל התת-ימי, הצלחנו לבדל את עצמנו בשוק התקשורת הישראלי מבחינה טכנולוגית ושירותית. אנחנו מציעים מחיר הגון תמורת שירות ומוצר הכי טובים".

לצד פעילות הברה בשוק התקשורת, אמר בנבנישתי, "בחרנו באסטרטגייה של חברת IT מובילה. הפכנו להיות אינטגרטור בעל משמעות. אנחנו מסמנים V גדול. במהלך שנות היותי מנכ"ל החברה גדלה בכל מימד שהוא, הן עסקי, הן בהיצע טכנולוגי והן בהיבט כוח אדם. היה לה כיוון מאד ברור. הרחבנו באופן משמעותי את פעילות החברה בתחום האינטרנט המהיר, יש לנו בסיס לקוחות האינטרנט הגדול בישראל. מיצבנו את עצמנו כחברת IT מובילה, אשר מתמחה בפתרונות מיחשוב מתקדמים. אנחנו מתמודדים כתף אל כתף במכרזי ענק מול השורה הראשונה של חברות ה-IT בישראל".

בנבנישתי סיים את דבריו בשתי המלצות למנמ"ר בפתחה של שנת 2014: "זו תקופה לא קלה. בתקופה כזו המנמ"ר, יותר מתמיד, צריך להיות מחובר לאסטרטגיה של החברה שלו ולראות כיצד ה-IT מסייע לקידום אסטרטגיה זו לטובת ההיבטים העסקיים בארגון. ההמלצה השניה שלי, היא שעל המנמ"ר להשקיע ב-IT, למרות הקשיים. אל לו לחשוש מהשקעות – מי שמשקיע היום יקצור את הפירות בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים