אמן רכשה את סקיורנט תמורת מיליוני שקלים

"סקיורנט צפויה לחזק את פעילותינו הקיימת בתחום אבטחת מידע וסייבר", אמר בן פסטרנק, מנכ"ל אמן ● בעקבות הרכישה תוקם חברה חדשה בשם סקיורנט סולושנס

קבוצת אמן רכשה את סקיורנט, חברה העוסקת באבטחת מידע וסייבר, כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף העסקה לא נמסר, אולם גורמים בענף העריכו אותה במיליוני שקלים.

בעקבות הרכישה תוקם חברה חדשה בשם סקיורנט סולושנס, אשר תקלוט את כלל פעילויות אבטחת המידע והסייבר של סקיורנט, לרבות 40 עובדיה ומנהלה – אבי נגר, תעבוד לצד הפעילות הקיימת בתחום בקבוצת אמן, ותכלול עשרות מומחים ופתרונות בתחום.

סקיורנט הוקמה בשנת 2000 ועוסקת בייעוץ, אינטגרציה, שיווק ויישום פתרונות בתחום אבטחת המידע – אבטחת גישה מרחוק, זיהוי ואימות משתמשים, הצפנת מידע, חתימה דיגיטלית, מערכות מסחר אלקטרוניות בין ארגונים, הגנה מפני מתקפות וביקורת ארגונים. בין לקוחותיה נמנים בנק לאומי, הראל ביטוח, בזק, שרותי בריאות כללית ועוד.

לדברי בן פסטרנק, מנכ"ל אמן, "סקיורנט צפויה לחזק את פעילותינו הקיימת בתחום אבטחת מידע וסייבר – תחומים הנמצאים במגמת צמיחה וגידול בביקושים". פסטרנק ציין כי "זכינו בכמה עסקאות בתחום אבטחת המידע והסייבר בשנה האחרונה. הרכישה תביא לכך שנוכל להציע פתרונות משלימים ופתרון כולל ללקוחות הארגוניים בתחום אבטחת המידע . אמן הופכת לאחת השחקניות הגדולות בתחום אבטחת המידע בישראל".

אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט, אמר, כי "הרכישה תסייע לקדם ולהרחיב את השירותים שאנו מעניקים בתחום אבטחת המידע והסייבר , לפתח שירותים נוספים שמעניקים תובנות עסקיות מעמיקות יותר. נאפשר ללקוחות סקיורנט ואמן מחשבים להתמודד עם אתגרי האבטחה המגוונים והמורכבים הקיימים כיום".

היסטוריה של רכישות
אמן היא חברה פרטית. על פי פסטרנק, מחזורה הכספי של הקבוצה עמד ב-2012 על 350 מיליון שקלים.

בראיון לאנשים ומחשבים לפני כמה חודשים אמר פסטרנק כי "פעלתי ואמשיך לפעול לרכישת חברות שישלימו פערי היצע אצלנו בקבוצה, כאלה שיניבו ערכים מוספים ללקוחות הארגוניים. כך עשינו עם הרכישה של אינוקום (InnoCom), המייצגת ומספקת פתרונות בעולמות אבטחת המידע והסייבר – Good Technology; פאלו אלטו (Palo Alto Networks), אותה ייסד הישראלי יוצא צ'ק פוינט (Check Point) ניר צוק; ואת פייראיי (FireEye)".

באוקטובר 2012 רכשה אמן את פעילות אבטחת המידע של פורייטי (Foreity), העוסקת בפיתוח, תכנון, הטמעה וייעוץ של טכנולוגיות ומוצרי אבטחה בסביבת מיקרוסופט (Microsoft).רכישה מעניינת נוספת הייתה זו שלBluePhoenix KMS, חברה-בת של בלופניקס פתרונות, הפועלת בתחום ניהול הידע עבור ארגונים ומוקדי שירות.

"בכל רגע נתון", אמר פסטרנק, "אנו בוחנים רכישה של שלוש עד חמש חברות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. avioh

    חברת אמן זאת אחת החברות הגרועות, ממש מפעל רוכשים חברות כמו מים ובעצם הורגים אותן, ממש כמו שעשו לחברת פורייטי שזאת אחלה דוגמה. חודשים אחרי הרכישה כולם בורחים, אף אחד לא רוצה לעבוד במפעל, אנשי סייבר הם לא עובדי מפעל, הם רגילים להיטק, רגילים לסטארטאפ, אמן = מפעל :) ובקש למיליונים, בעל הבית של אמן קמצן, אוהב לשמור את הכסף בבנק, ולכן בטח לא שילם יותר מידי רק הבטיח הבטחות (כמו שהבטיח לאחרים) לאחוזים. במילים אחרות, להתראות חברת סקיורנט היה נחמד !

  2. אחד שעבד שם

    חבל שמכל הרכישות בסוף לא נישאר כלום. רוכשים והורסים. פוריטי פעילות של איש וחצי נע באמת… .

אירועים קרובים