One1 תמנה את אלי אחי-מרדכי למנכ"ל החברה לאוטומציה

המינוי מותנה באישור הממונה על ההגבלים ● אחי-מרדכי כיהן כמנכ"ל האוטומציה בשנת 2012, אז התפטר אחרי שמונה חודשים.

אלי אחי-מרדכי, שהיה מנכ"ל החברה לאוטומציה בשנת 2012, עתיד לקבל שוב את התפקיד, הפעם כמועמד מטעם One1. כך נודע לאנשים ומחשבים. המינוי מותנה באישור הממונה על ההגבלים.

One1 רכשה החודש 51% ממניות החברה לאוטומציה שבבעלות המרכז לשלטון המקומי תמורת 12 מיליון שקלים. מיד עם קבלת האישורים הנדרשים מהממונה על ההגבלים, ייכנס אחי-מרדכי לתפקידו כמנכ"ל האוטומציה ויחליף את עמוס רובין, שמונה לא מכבר כמנכ"ל זמני.

אלי אחי-מרדכי, אל"מ במילואים, לשעבר מפקד מת"ש, כיהן בקדנציה הקודמת שלו באוטומציה שמונה חודשים בלבד, והחליט להתפטר עקב חילוקי דעות קשים עם היו"ר משה אלקסלסי. אחי מרדכי הצטרף אז לשבעה מנכ"לים אחרים שנאלצו לפרוש מתפקידם, בתוך פחות מ-10 שנים.

אחי-מרדכי ייכנס לתפקידו הפעם כנציג של החברה הרוכשת, ויעבוד עם מועצת מנהלים חדשה שתורכב מנציגי One1 ונציגי השלטון המקומי. ההערכה היא שמיד עם מינוי מועצת המנהלים, יודיע היו"ר הנוכחי משה אלקסלסי על סיום תפקידו. לאחר הפרישה הקים את חברת מאגאמה, שכללה מספר חברות המתמחות בשכר, אחד מתחומי ההתמחות המרכזיים של מרדכי, הן במסגרת תפקידיו במלם תים והן בשרותו הצבאי.

קודם לכהונתו הראשונה כמנכ"ל האוטומציה, שימש אחי-מרדכי בתפקידים בכירים במלם תים – תפקידו האחרון היה מנכ"ל מלם מערכות.

בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות התמודד אחי-מרדכי על ראשות מועצת גני תקווה אולם לא זכה בתפקיד. בתקופה האחרונה שימש כיועץ לשלטון המקומי ובין היתר היה מעורב בתהליך המכירה של החברה לאוטומציה.

One1 רכשה את החברה לאוטומציה תמורת 12 מיליון שקל, עסקה שזוכה לביקורת רבה הן בקרב ראשי השלטון המקומי והן בקרב עובדי האוטומציה.

טרם חתימת ההסכם הגיעו ראשי One1 להסכם עם ועד עובדי האוטומציה בראשות שמוליק לזרוביץ, לפיו במסגרת הרכישה יפוטרו 60 מתוך 500 עובדי האוטומציה, 30 מהם כבר השנה. כמו כן ויתרו העובדים על 5% משכרם. עובדים בחברה מביעים זעם על המחיר הנמוך יחסית בו מכר השלטון המקומי את החברה. אחד העובדים ערך חישוב וטוען כי עלות הויתורים של העובדים כדי שהחברה תימכר מגיעה ל-30 מיליון שקל ואילו החברה עצמה נמכרה ב-12 מיליון שקל. עם זאת גורמים בשוק מציינים כי One1 תצטרך להתמודד עם אתגרים כספיים וניהוליים רבים, בין היתר בגלל חובות לא מעטים שיש לרשויות המקומיות לחברה לאוטומציה, חובות שנובעים מהקשיים הכספיים שבהם נתון השלטון המקומי.

פורום המנמ"רים בשלטון המקומי מתכנס היום לכנס השנתי שלו, בראשות יו"ר הפורום ד"ר עדי קפליוק, יו"ר הפורום. קפליוק שיגר הזמנה לשי אוזון, מנכ"ל One1 והציע לו לנצל את מועד הכנס ולבוא ולברך את המנמ"רים ברשויות המקומיות. הכנס מתקיים במלון הגושרים בצפון ויימשך יומיים. אלי אחי מרדכי המנכ"ל המיועד עשוי לבקר גם הוא בכנס זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים