פייסבוק למען קהילת הלהט"ב: השיקה סטיקרים מיוחדים לחודש הגאווה

גולשים בשירות המסנג'ר של החברה יכולים מעתה לצרף סטיקרים של זוגות מאותו המין, הומואים מבוגרים וצבעי הגאווה בצורות שונות ● על פי החברה, זוהי "דרך נוספת להפוך את פייסבוק למקום בו אנשים יכולים להביע את זהותם האותנטית"

פייסבוק (Facebook) הוסיפה סטיקרים חדשים לשירות המסנג'ר (Messenger) שלה לכבוד חודש הגאווה של קהילת הלהט"ב, שהחל היום (א'). מעכשיו ניתן להוסיף להודעות, בין היתר, סטיקרים של זוגות מאותו המין, הומואים מבוגרים וצבעי הגאווה בצורות שונות.

הרשת החברתית פרסמה תמונות של האייקונים החדשים במספר עמודים רלוונטיים, בהם Facebook Diversity. בפוסט שצירפה לתמונות נכתב כי "אנחנו חוגגים את חודש הגאווה על ידי השקה של סטיקרים חינמיים לפייסבוק מסנג'ר, שניתן להוריד אותם מה-Messenger Store. אנחנו רואים בכך דרך נוספת להפוך את פייסבוק למקום בו אנשים יכולים להביע את זהותם האותנטית". הפוסט מסתיים באיחול "Happy Pride" – חג גאווה שמח.

"האהבה היא דבר אוניברסלי". אחד הסטיקרים החדשים של פייסבוק

חודש הגאווה חל מדי שנה ביוני, לציון אירועי סטונוול, שאירעו ביוני 1969, בהם התקוממו להט"בים בעקבות ההטרדות החוזרות ונשנות של משטרת ניו-יורק נגד הבר סטונוול אין – מהומות שהתפשטו למקומות שונים ברחבי ארצות הברית. הייתה זו הפעם הראשונה בה להט"בים מחו בצורה נרחבת נגד האפליה ממנה הם סובלים. שנה לאחר מכן התקיים מצעד הגאווה הראשון ומאז מתקיימים מצעדי גאווה בערים מרכזיות בעולם – בעיקר ביוני. המצעד בתל אביב יתקיים השנה ב-13 בחודש.

פייסבוק אמנם הואשמה בעבר על הסרת תוכן גאה עקב "הפרת תנאי שימוש", אולם ידועה בדרך כלל כחברה ידידותית לגייז. קבוצה מעובדי החברה, בראשותו של מארק צוקרברג, אף לקחה חלק במצעד שאירע בשנה שעברה בסן פרנסיסקו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים