תקלה בגולן טלקום נפתרה רק לאחר חמש שעות

התקלה תוקנה לאחר זמן רב בו לא ניתן היה להוציא שיחות, לשלוח הודעות ולגלוש ● לקוחות קיבלו הודעה שהקו שלהם נחסם מאחר שהם חרגו מהחבילה ולא ניתן לחייב אותם בחברת האשראי

לקוחות רבים של גולן טלקום התעוררו היום (ד') לבוקר בלי סלולר – לא היה באפשרותם להוציא שיחות, לשלוח הודעות ולגלוש באינטרנט. התקלה נמשכה כחמש שעות ותוקנה לפני שעה קלה.

לדברי לקוחות של החברה, הם קיבלו לפנות בוקר הודעה המציינת כי הקו שלהם נחסם מאחר שהם חרגו מהחבילה וניסיון לחייב אותם בחברת האשראי לא צלח.

גם פנייה לשירות הלקוחות לא הניבה תשובה או פתרון, מאחר שלנציגי השירות לא היה כל מידע על התקלה ומתי תתוקן. רבים מהם התלוננו כי מספרם בתור למענה היה יותר מ-100 וכי הם המתינו במשך שעות למענה של שירות הלקוחות.

גולן טלקום לא הסבירה את הסיבה לתקלה ומדוע היא נמשכה כל כך הרבה זמן, ורק מסרה בתגובה: "אנחנו שמחים לבשר שהתקלה נפתרה במהירות וביעילות. החברה מתנצלת בפני הלקוחות, שחוו תקלה נקודתית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים