רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות: דוגמא ומופת יוצא דופן למנכ"ל המוביל טכנולוגיה

"צוות ועדת ההערכה והבחירה התרשם כי רן סער מהווה דוגמא ומופת יוצאי דופן כמנכ"ל המוביל את ארגונו לעבר קידמה -עסקית-מחשובית כמעט בכל היבט ופן אפשריים" נימוקי וועדת הפרס בהענקתה למנכ"ל הנבחר

הוועדה התרשמה כי בתקופת כהונתו הובילה מכבי מהפכה בכל מה שקשור לשירות למבוטח. רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות

בין מקבלי אות המנכ"ל המצטיין באירוע CLEVEL של אנשים ומחשבים שייערך ב-11.9, יהיה רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות. ועדת האיתור בראשות אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה.

"צוות ועדת ההערכה והבחירה התרשם כי רן סער מהווה דוגמא ומופת יוצאי דופן כמנכ"ל המוביל את ארגונו לעבר קידמה -עסקית-מחשובית כמעט בכל היבט ופן אפשריים" נאמר בנימוקי הוועדה.
"החל מהובלת התייעלות והשגת ערכים עסקיים ברורים ומדידים בכל הנוגע למערך בדיקות המעבדה החדש דרך השקעה יוצאת דופן וייחודית בעולם חווית הלקוח הרב הערוצית בהתבסס על ערוצים אנושיים ומקוונים (דיגיטל)"  הוסיף שטראוס בהתייחסו לסער. כמו כן, הוועדה התרשמה כי בתקופת כהונתו הובילה מכבי מהפכה בכל מה שקשור לשירות למבוטח, החל בטיפול הרפואי, זמינות הרופאים וכלה בכל התהליכים האדמיניסטרטיביים.

והנה עוד מספר ציטוטים מנימוקי הועדה: "רן סער הוביל עליית מדרגה של ממש בעולם הטלה-רפואה (Care at Distance), הטומן בחובו אפשרויות ופוטנציאל חסרי תקדים לפיתוח שירותי מכבי ללקוחותיה בכל מקום, בכל עת, מכל מכשיר. "סער תרם רבות לפיתוח עולם המדידה והתבונה העסקית וחיזוקו ביכולות Health Analytics מבוססות תשתיות Big Data, בהגדרת מפת דרכים שאפתנית בתחום הקליני ובתחום ניהול התיק הרפואי, ועוד."

"העובדה כי המנכ"ל וההנהלה יזמו והנם מעורבים בהובלתם ובאופן ניהולם, אפקטיביות הממשק בין המנכ"ל וסמנכ"ל מערכות המידע שלו, ותרומתו הברורה של המנכ"ל בצמתים הקריטיים – כל אלה הובילו לבחירה פה אחד ברן סער לקבלת אות הערכה על שימוש מתקדם ויוצא דופן במערכות מידע לקידום הארגון ומטרותיו העסקיות." כותבים חברי הוועדה לסיום.

בטקס הענקת הפרס לרן סער, ישתתף גם פרופסור משה רוח, יו"ר מכבי שירותי בריאות. רוח הוא פרופסור לרפואה שכיהן בעבר כקצין רפואה ראשי ומנהל בית החולים רמב"ם ובעל נסיון רב במערכת הבריאות.

 

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נונה ק

    לא חשבתי שאגיד את זה אי- פעם! מכבי קופח הכי גרועה שיש! מאוכזבת מאוד מההתנהלות מולכם! פגעתם זכויות של אזרח ותיק ! להציע ביטוחים ולקבל כסף כל התקופה ידעתם! להציל אדם ולתת לו כל מה שמגיע לו בזכויות, זכות לשיקום. הכי בסיסי ! מאחלת כל אחד מכם כל מי שנתן יד , להיות במצב של אבא שלי ולא לקבל מענה לא טיפול !

  2. יוסי גבע

    רן סער שלום, אני מזמין אותך או מי מטעמך להבין בדיוק את המקרה שכן היות ומדובר בקטין, חל חוק הגנת הילדים וחיסיון ממתין, ניתן להתקשר עימי במייל המצ"ב .

  3. יעקב גריאת

    שלום מר' רן סער ברצוני להביע את הערכתי המלאה למנהלת מרחב שוהם הגב'לביאה שוייצר על השרות האדיב והמקצועי שקיבלתי אתמול בזמן שהיית שרוי במצוקה עקב הפסקת יבוא תרופה מצילת חיים הגבר' לביאה יזמה וטרחה מספר שעות עד שנמצא פתרון לבעיה מצאתי לנכון להעלות על הכתב את הערכתי והערכת המשפחה על אופן הטיפול בבעיה מורכבת ,מכבי יכולים להיות גאים במנהלת

  4. שטיינמץ בןציון

    שלום רב למר רן סער לידיעתך ירשת קופה במצב נגוע והגרוע ביותר שיכול לעלות על הדעת מבחינת היחס ההמתנה הארוכה ומיגעת להגעה לרופאים המומחים אשתי שתחיה דבורה שטיינמץ מתפתלת מכאבים מזה 5 חודשים בקשה להגיע דחוף למרפאת כאב קבעו לה תור... ל- ינואר ...2018. ..נראה לך אמיתי? פשוט לעג לרש!

  5. עיד מוחמד

    שלום רב מדובר על הבן שלי בן 12 שסובל מקוליטית כיבית וזקוק דחוף למודולן יש לי אישורים ומכתבי המלצה ומרשם וזה כלול בסל התרופות לחולי קוליטית יש לנו כל הביטוחים הדרושים לצערי הקופנ מתמהמהת אין לי עדיין אישורים והילד סובל אנחנו שוקלים לעזוב את מכבי אנחנו זה חמישה איש אנא תשובתכם בהקדם

  6. יוכי

    מר רן סער היקר מכבי הפכה היום לקופת החולים הגרועה ביותר לאחר שהיתה כל השנים במקום הראשון הסיבה הראשונה זה השרות אין עם מי לדבי אני מתקשרת לאזור שאני גרה ואז עונים מרכז מידע תשאירי טלפון ונחזור ולא חוזרים מבקשת להקדים תור אין למי לפנות רוצה שרות מסויים התשובה כנסי לאינטרנט לא רוצה אינטרנט רוצה אדם נציג שידבר איתי ( אני בגיל 74 ) וכן מזה מספר חודשים אני מדברת עם כל אדם אפשרי כדגי לקבל חוברת עבה לא דקה של כל הזכויות שלי תשלומים מה אני זכאית ומה לא הכל הכל ואין עם מי לדבר נסעתי באוטובוס לקופה ברמת וקבילתי חוברת אבל רק לאחר שהגעתי הביתה שמתי לב שזה משנת 2014 והרי ידוע לי שבשנת 2016 ינואר שונו דברים למי עלי לפנות נמאס ונראה לי שאני פורשת בקרוב ממכבי אני משלמת קרוב לשבע מאות שקל לי ולבעלי ומה אני מקבלת 000 ועל זה לא צריך לשלם אין שרות וכבר שעונה נציג שרות אז מה שאני מבקשת לא בסמכותו ותתקשרי לסניף שלך האם זה שרות מר רען סער בברכה יוכי ג'רסי כותבת מיאוש גם לבטל תור דוגמא פיזיוטרפיה אין אפשרות לפנות ישירות בעבר היה מה קורה????

  7. גבע לאה

    שלום מר רן סער ... אני והילדים שלי מאוד מאוכזבים מהשרות שיש במכבי והמתנה ארוכה לרופאים .. שנים שתקנו עכשיו אני והילדים שלי בודקים לעבור לכללית או לקופה אחרת ויותר טובה ... טענתי אני סובלת כמה שנים מבעיות אורטופדיות וועם כאבים איומים צריך לחכות לאורטופד מומחה 3 חודשים לדרר סתיו ? בגלל שיש צימצומים במכבי ועובד יום בשבוע ? לפני חודש חליתי פריצת דיסק ודלקת בגב עם כאבים איומים הבן שלי לקח אותי למרפאה דחופה בחולון ושם התגלה דלקת בגב ופריצת דיסק והרופא ביקש דחוף המשך טיפול אצל אורטופד ולעשות סיטי התקשרתי למכבי ואמרתי שזה דחוף התורים חודשיים שלושה אצל האורטופדים הלכתי לרופאת משפחה שלי דר אליזבת חייט כדי לקבל הפנייה לסיטי היא אמרה לי רק אורטופד רשאי לתת הפנייה ובינתיים אין תורים לאורטופד גם שזה מקרה דחוף נישארתי עם כאבים בשבוע שעבר ניתפס לי שריר בגב ועדיין עם כאבים בגב וופניתי למוקד הרפואי קיבלתי זריקה וולטרן והרופא אמר דחוף ללכת לאורטופד ואמרתי לו אין תורים התורים מגיעים לחודשיים שלושה ולשבת בבית ולסבול ... היום התקשרתי לקבל תור לאורטופד לדר סתיו הפקידות אמרו לי אין תורים יש עוד 30 בהמתנה והבן שלי התקשר ואיים שנעזוב את הקופה פתאום יש תור לשבוע הבא .... זה שרות רפואי בזמן מקרים דחופים ? ועוד הרבה טעויות שהרופאים רשמו על מסמכים חשובים שאני צריכה אותם לתביעה נגד ביטוח לאומי ? כגון רופא ניורולוג דר אלכסנדר גורוביץ בויצמן 11 רמלה רופא לא נחמד בכלל ועל כל המסמכים רושם שפניתי לבד כאשר יש הפנייה והטיפול שלו גרוע ויחס גרוע לחולה ... כמה פעמים פניתי למרפאה דחופה בחולון לא היה שם רופא אורטופד .. לפני כ3 שנים שברתי את המפרק ורצועות קרועות בכתף והרופא לא איבחן נכון מה שהיה בצילום ולא היה רופא אורטופד ורשם הרבה טעויות במסמכים שהייתי צריכה לצורך תביעה של ביטוח לאומי גם לפני חודש פניתי למוק עם כאבי גב איומים לא היה רופא אורטופד אלא רופא משפחה טיפל בי ...אני והילדים שלי מאוכזבים ממכבי בודקים לעבור לקופה אחרת בברכה לאה גבע ת.ז 14258701 כתובתי רחוב האתרוג 11\8 רמלה מיקוד 72517

אירועים קרובים