נתניהו: איראן עומדת מאחורי כל התקפות הסייבר על ישראל

14/09/2014 19:47
יודע מי עומד מאחורי ההתקפות הסייבר על ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו

"איומי הסייבר מגיעים קודם כל מאיראן. אירן עומדת מאחורי כל התקפות הסייבר על ישראל, גם אלה שהופעלו בזמן מבצע צוק איתן על ידי חמאס. איראן משתמשת בטכנולוגיה מתוחכמת שהולכת ומתפתחת. וכדי להתמודד עם האתגר הזה אנחנו צריכים להמשיך ולהיות בחזית הפיתוח של לוחמת הסייבר בעולם". את הדברים האלו אמר בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל. הדברים נאמרו בכנס הסייבר הבינלאומי של סדנת יובל נאמן שנפתח היום באוניברסיטת תל אביב.

ראש הממשלה הוסיף עוד כי "מערכת הסייבר הופכת להיות שדה הקרב החדש. ישראל התמודדה בהצלחה עם התקפות של רקטות ואיום של מנהרות, אבל אלה הם איומים נראים. עם איומי סייבר קשה יותר להתמודד כי הם בלתי נראים ואנו לא יודעים מהיכן הם באים. כדי להתמודד עם איומי הסייבר אנו זקוקים לכיפת ברזל וירטואלית – להמשיך ולפתח כל הזמן את טכנולוגיות לוחמת הסייבר שלנו"

זוהי השנה הרביעית בה מתקיים הכנס  באונברסיטת' תל אביב, השנה,  מהלך הכנס מתקיים במקביל  אתגר הסייבר, משחק סייבר ענק שפיתחו סימנטק וחיל האוויר, בהשתתפות מאות האקרים מנוסים ובני נוער. בנוסף, מתקיים בכנס אוהל תצוגה שבו עשרות חברות סטארט-אפ בתחום הסייבר הציגו את פיתוחיהן החדשים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים