WIX פותחת מרכז פיתוח חדש בבאר שבע

הצוות שיגויס יעבור קורס הכשרה ייחודי ואינטנסיבי כחלק מתכנית "WIX Academy" ● וויקס מעוניינת לגייס כעת כמה עשרות עובדים, שיהוו את גרעין העובדים הראשונים

Wix

WIX הישראלית פותחת מרכז פיתוח חדש בבאר שבע בפרק התעשייה בעיר. במסגרת תהליכי הפיתוח והצמיחה,  החלה וויקס בתהליכי גיוס של מתכנתים בכירים למרכז בבאר שבע. לאנשים ומחשבים נודע כי החברה עומדת להכריז בקרוב גם על הקמת מרכז פיתוח בחיפה, שנמצאת עדיין בשלב התחלתי.

וויקס מעוניינת לגייס כעת כמה עשרות עובדים, שיהוו את גרעין העובדים הראשונים באתר בבאר שבע, ובהמשך יורחב מעגל הגיוס גם לסטודנטים ולעובדים צעירים.

הצוות שיגויס יעבור קורס הכשרה ייחודי ואינטנסיבי כחלק מתכנית "WIX Academy". במסגרת זו מתחילים המהנדסים והמפתחים החדשים בעבודה מעשית על מוצרי החברה החל מהיום הראשון, תהליך המאפשר  הטמעה מהירה של שיטות הפיתוח והטכנולוגיות המתקדמות שעליהן מתבססת הפלטפורמה של וויקס. במסגרת הכשרה זו, אנשי הפיתוח  מתמודדים עם מגוון רחב של אתגרים טכנולוגיים, נותנים מענה לבעיות אמיתיות, וזוכים להכרות מעמיקה עם כל ממשקי העבודה.

וויקס מעסיקה כיום יותר מ-800 עובדים במשרדיה בעולם, כשמחצית מהם משתייכים למלקת המו"פ שלה, ומרביתם של המתכנתים והמהנדסים עובדים ממטה החברה בתל אביב. בנוסף, הקימה החברה שלוחות פיתוח בליטא ובאוקראינה. מרכז הפיתוח החדש בבאר שבע נועדו לאפשר לחברה להמשיך להרחיב את מחלקות הפיתוח באמצעות גיוס מתכנתים מוכשרים. בארבע השנים האחרונות הכפילה וויקס את מספר המפתחים שלה מדי שנה.

בפלטפורמה של וויקס משתמשים כ-53 מליון אנשים, והיא מאפשרת להקים, לעצב ולנהל אתר אינטרנט מקצועי. בנוסף, החברה ממשיכה להרחיב את הפלטפורמה שלה על ידי הוספת מוצרים ושירותים עסקיים החורגים מיצירת אתר והמסייעים ללקוחותיה להקים נוכחות אינטרנטית מקיפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים