PayPal רוכשת סטארט-אפ ישראלי ומקימה מרכז מו"פ בבאר שבע

החברה הנרכשת, CyActive, מתמחה בפיתוח טכנולוגיה ייחודית לחיזוי וזיהוי של תוכנות זדוניות בתוך מערכות ממוחשבות ● המרכז החדש יהיה השני של ענקית התשלומים בישראל

התחלה חיובית בניו-יורק. PayPal

PayPal הכריזה היום (ג') על הקמת מרכז מחקר ופיתוח בישראל, שיתמחה בתחום אבטחת המידע. המרכז ימוקם בפארק הסייבר הלאומי בבאר שבע ויהיה השני שלה בארץ: ענקית התשלומים מפעילה מרכז פיתוח בתל אביב. כצעד ראשון בהקמתו הודיעה החברה היום באופן רשמי על המהלך שפורסם בסוף השבוע – רכישת  הסטארט-אפ הישראלי CyActive, המתמחה בפיתוח טכנולוגיה ייחודית לחיזוי וזיהוי של תוכנות זדוניות בתוך מערכות ממוחשבות (Anti-Malware). לא נמסר סכום הרכישה.

CyActive הוקמה ב-2013. הטכנולוגיה שלה מאפשרת למנוע פרצות אבטחה חמורות. PayPal ביצעה את הרכישה כדי לקבל, לדבריה, יתרון תחרותי בינלאומי בתחום אבטחת המידע.

המרכז יעסוק בפיתוח טכנולוגיות לאיתור וזיהוי תוכנות זדוניות. עובדי CyActive ומייסדיה, לירן טנקמן ושלומי בוטנרו, יצטרפו ל-PayPal כעובדים מן המניין במרכז הפיתוח החדש.

מ-PayPal נמסר כי "הבחירה בישראל להקמת המרכז החדש מהווה הוכחה ליכולות המקומיות שהפגין מרכז הפיתוח בתל אביב, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות למניעת הונאות ואיתור סיכונים".

רכישת CyActive התבצעה על פי תנאי הסגירה המקובלים, לרבות אישורים רגולטורים, והעסקה צפויה להיסגר ברבעון השני השנה.

לדברי ג'ון נאי, סגן נשיא לתחום אבטחת המידע ב-PayPal העולמית, "תפקידה החשוב ביותר של PayPal הוא שמירה על כספם של מיליוני לקוחותינו ברחבי העולם. לשם כך, אנחנו ממקדים את מרב המאמצים שלנו במציאת דרכים להפיכת המערכות שלנו לבטוחות עוד יותר, על ידי פיתוח טכנולוגיות מתקדמות. עם הקמת המרכז החדש והצטרפותה של CyActive ל-PayPal, אני משוכנע שכעת ביכולתנו להציע ללקוחותינו דרכים טובות עוד יותר על מנת להגן עליהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים