אינפורמטיקה נמכרת תמורת 5.3 מיליארד דולרים

בעסקת הענק ירכשו את חברת האינטגרציה הגדולה בעולם קרן השקעות פרטית בשילוב עם גוף השקעות גלובלי

עסקת ענק שצפויה להכות גלים. אינפורמטיקה

אינפורמטיקה (Informatica), חברת האינטגרציה ואיכות הנכונים הנחשבת לגדולה בעולם, הודיעה על הסכמתה להירכש על ידי פרמירה (Permira) ו-CPPIB, הראשונה קרן השקעות פרטית והשנייה גוף ניהול השקעות עולמי, בעסקה ששווה כ-5.3 מיליארד דולרים (העסקה היא לפי שווי של 48.75$ למניה).

לאינפורמטיקה 400 שותפים בינלאומיים, והיא ידועה בידע העמוק שלה בתעשייה, יכולות האינטגרציה הנרחבות שלה, הפתרונות הייחודיים והמומחיות בתחום השירות. "אחרי דיונים על הנושא ובדיקה של אלטרנטיבות אסטרטגיות, חבר הנאמנים שלנו החליט בפה אחד על המכירה, שכן היא משתת את האינטרסים של כל מחזיקי המניות באינפורמטיקה", אמר סוהייב אבאסי, היו"ר והמנכ"ל של אינפורמטיקה.

המתחרה העיקרית של אינפורמטיקה היא טיבקו (Tibco), שהפכה לחברה פרטית אחרי רכישה בגובה של 4.3 מיליארד דולרים בדצמבר האחרון, על ידי קרן ההשקעות הפרטית ויסטה אקוויטי פרטנרס. "אינפורמטיקה ממוקמת טוב יותר מטיבקו לייצר רווח מאימוץ טכנולוגיות ענן", כתב אבני למבה, אנליסט בחברת מיזוהו (Mizuho). בשנת 2014 קפצו ההכנסות של אינפורמטיקה, שמשרדיה שוכנים ברדווד סיטי, קליפורניה, ב-10.5% ל-1.05 מיליארד דולרים, כשהרווח לפני מס צמח ב-21% ל-170 מיליון דולרים.

בארץ מייצגת את אינפורמטיקה באופן בלעדי קבוצת אמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים