נמשך הגל: עובדי אמדוקס מתאגדים בהסתדרות

אחרי קומברס, סאפ, נס וחברות נוספות, עובדי החברה מצטרפים בימים אלה לארגון העובדים, על מנת להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי ההעסקה שלהם

אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות

שלושה ימים אחרי חג הפועלים, נמשך גל ההתאגדות בהיי-טק: הפעם זו תורה של אמדוקס, שההסתדרות עושה בימים אלה מאמצים על מנת לארגן את עובדי החברה בשורותיה. היום (ב') החל השלב הגלוי של ההתארגנות בניסיון לכונן יחסי עבודה קיבוציים בחברה. עשרות עובדים, פעילים בוועד הפעולה ונציגי ההסתדרות, הציבו דוכנים במוקדי הפעילות של החברה ברחבי הארץ, חילקו עלונים וקיימו אסיפות הסברה. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים לאור רצונם של העובדים להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולשפר את תנאי העסקתם.

אמדוקס ישראל, מקבוצת אמדוקס העולמית, מעסיקה בארץ כ-4,600 עובדים – רובם במרכז הפיתוח ברעננה, והיתר בסניפים של החברה בחיפה, בנצרת ובשדרות. אמדוקס היא אחת מחברות ההיי-טק הראשונות והגדולות בישראל, ועיקר פעילותה היא בתחומי הבילינג, מערכות מידע ופיתוחים לחברות תקשורת וסלולר ישראליות ועולמיות, דוגמת AT&T, וריזון (Verizon) וסלקום.

בשבוע שעבר הודיעה אמדוקס על רכישת חטיבת הבילינג של קומברס תמורת 272 מיליון דולר ובמקביל, פרסמה דו"חות המעידים על מגמה חיובית בתוצאותיה העסקיות.

מוועד הפעולה של עובדי אמדוקס נמסר: "אנחנו קבוצה של עובדים ותיקים ומסורים בחברה ושמחים על פתיחתו של עידן חדש באמדוקס. אנחנו מאמינים כי בעזרת ההתאגדות בהסתדרות ובדיאלוג פתוח וכן עם הנהלת החברה ניתן להגיע למצב בו ביטחונם התעסוקתי ותנאי העבודה של העובדים ישתפרו, בד בבד עם המשך הצלחתה העסקית. אנחנו מעודדים את חברינו להצטרף אלינו בהקדם".

יקי חלוצי, יו"ר האיגוד המקצועי לעובדי הסלולר, ההיי-טק והאינטרנט בהסתדרות, ציין כי "עובדי אמדוקס הצטרפו למשפחה המתרחבת של עובדי ההיי-טק המאוגדים בהסתדרות. אני בטוח כי יחד נצליח להגיע להישגים שייטיבו עם העובדים והחברה כאחד".

עובדי אמדוקס מצטרפים לעשרות אלפי עובדים שכבר מאורגנים באיגוד המקצועי שהקימה ההסתדרות בשנה שעברה לעובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק. מאז הקמתו, התאגדו בו עובדים בחברות היי-טק גדולות נוספות, בהן קומברס, סאפ (SAP), נס טכנולוגיות, סלקום, פלאפון, HOT Mobile, פרטנר ובזק בינלאומי. עובדים של חברות נוספות התארגנו בהסתדרות הלאומית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים