ב-FCC דחו את בקשת חברות הטלקום בארצות הברית לבלימת כללי ההסדרה החדשים

ברשות נימקו את הצעד בחשיבות הרבה המיוחסת להגנה על האופי הפתוח והחופשי של רשת האינטרנט וכן בכך שהנימוקים שהעלו הפונות אינם חזקים מספיק

נתפסה עם המכנסיים למטה. FCC

ברשות התקשורת הפדרלית (FCC) של ארצות הברית דחו את הבקשה שהגישו שדולות של חברות הטלקום בארצות הברית, כגון AT&T וחברות קטנות יותר, לבלימת חלקים מהכללים החדשים והמחמירים יותר שיחולו על ספקיות של שירותי אינטרנט.

ב-FCC נימקו את הדחייה בחשיבות הרבה המיוחסת להגנה על האופי הפתוח והחופשי של רשת האינטרנט, וכן בכך שהנימוקים שהעלו חברות הטלקום אינם מספיק חזקים.

בבקשה שהגישו בסוף החודש שעבר לרשות התקשורת הפדרלית קראו הגופים, ובהם CTIA ו-CenturyLink, לבלום את המהלך לסיווג מחדש של הגישה לאינטרנט בפס רחב ולהחיל על שירותים אלה רגולציה מחמירה יותר.

לבקשה צירפו חברות הטלקום עדויות של מנהלים בכירים בספקיות אינטרנט אשר טענו כי הכללים החדשים, שאמורים להיכנס לתוקף בחודש יוני, יכבידו את הנטל של העמידה בתקנות ויגבילו את המשאבים העומדים לרשות החברות לשיפור השירות או להשקה של מוצרים חדשים.

החברות ערערו על המהלך לסיווג מחדש גם בבית המשפט, אך לפי שעה לא ביקשו להשהות את היישום של הכללים שיאסרו על חסימה או האטה של סוגים מסוימים של תעבורת אינטרנט במסגרת הסכמים עם ספקיות תוכן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים