נתניהו מינה מנכ"ל זמני למשרד התקשורת – מימון שמילה

שמילה משמש ב-4.5 השנים האחרונות סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה במשרד ● הוא כיהן בעבר כמנכ"ל בפועל, לפני מינויו של אבי ברגר, שנתניהו פיטר בתחילת השבוע

מימון שמילה, המנכ"ל המיועד של משרד התקשורת.

ראש הממשלה ושר התקשורת, בנימין נתניהו, מינה את סא"ל (מיל') מימון (מוני) שמילה למנכ"ל הזמני של משרד התקשורת, עד להחלטתו לגבי זהות המנכ"ל הקבוע. הממשלה התכנסה היום כדי לאשר את פיטוריו של אבי ברגר מהתפקיד ואת מינויו של שמילה במקומו.

שמילה מכהן מזה ארבע שנים וחצי כסמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה במשרד התקשורת ואחראי בין היתר על פיקוח ואכיפה בשוק הטלקום – חברות הסלולר, בזק, HOT וספקיות האינטרנט. למעשה, נתניהו מחזיר את שמילה לכיסא המנכ"ל, לאחר ששימש מנכ"ל בפועל בטרם מינוי של אבי ברגר לתפקיד.

נתניהו פיטר את ברגר בראשית השבוע – בשיחת טלפון. על פי ההערכות, הפיטורים הם חלק מ-"דיל" שנרקם בין שר התקשורת וראש הממשלה לשאול אלוביץ', הבעלים של קבוצת בזק, וקשורים לסכסוך הפוליטי בינו לבין שר התקשורת הקודם, גלעד ארדן. ברגר וארדן קידמו את רפורמת השוק הסיטונאי, שתכליתה פירוק הדואופול של בזק ו-HOT בתחומי התשתיות והגברת התחרותיות בשוק. בזק מנסה לעשות כל שביכולתה כדי שהרפורמה לא תצא לפועל. בתגובה לפיטוריו של ברגר הגיש ארדן הצעת חוק לפירוק קבוצת התקשורת הוותיקה והשארתה כחברת תשתיות בלבד.

בהודעת משרד התקשורת חזר נתניהו והביע תמיכה "בקידום הרפורמות למען אזרחי ישראל".

עדיין לא ידוע מתי ימונה מנכ"ל קבוע למשרד התקשורת. כך או כך, אחד השמות הבולטים כמועמדים לתפקיד הוא שלמה (מומו) פילבר, שהיה בעבר ראש לשכתו של נתניהו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים