אלביט מערכות רכשה את חטיבת הסייבר והמודיעין של NICE; המחיר: 158 מיליון דולר

117.9 מיליון מהם ישולמו במזומן בעת השלמת העסקה ועד 40 מיליון נוספים תלויים בביצועים ● החטיבה תמוזג לתוך סייברביט, חברה בת חדשה של אלביט לתחום הסייבר

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות

אלביט מערכות הודיעה הבוקר (ה') כי רכשה את חטיבת הסייבר והמודיעין של NICE תמורת סכום של עד 157.9 מיליון דולר. 117.9 מיליון מהם ישולמו במזומן, בעת השלמת העסקה, ככל הנראה ברבעון השלישי של השנה, ועד 40 מיליון נוספים מותנים בביצועים.

הפעילות העסקית והעובדים של החטיבה הנרכשת ימוזגו לתוך סייברביט, חברה בת של אלביט מערכות, שהוקמה באחרונה כדי לאחד את כל פעילויות הסייבר שלה. סייברביט תתמקד בשווקים הצומחים של הסייבר – הן ממשלתיים והן ליישומים אזרחיים. לצד ההודעה על העסקה פרסמה אלביט כי עדי דר, סמנכ"ל בכיר באלביט, מונה למנכ"ל החברה החדשה.

חטיבת הסייבר והמודיעין של NICE מציעה פתרונות המעניקים לכוחות אכיפת חוק וגופי מודיעין כלים ליצירת מודיעין מבוסס תקשורת. הכנסותיה ב-2014 הסתכמו בעשרות מיליוני דולרים.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר כי "רכישת חטיבת הסייבר והמודיעין של NICE היא אבן דרך משמעותית באסטרטגיה שלנו למצב את פעילות הסייבר של אלביט מערכות כמובילה עולמית. הפעילויות העסקיות והיכולות של החטיבה משלימות את היכולות שלנו".

ברק עילם, מנכ"ל NICE, אמר כי "בעוד אנחנו ממשיכים במימוש האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו, הגענו לצומת דרכים בו אנחנו מאמינים שמכירת החטיבה, על מנת להתמקד בפעילות בעלת סינרגיה גדולה יותר עם ליבת העסקים שלנו, משרתת באופן מיטבי את צרכי החברה".

ברק עילם, מנכ"ל NICE. צילום: CRC Media

ברק עילם, מנכ"ל NICE. צילום: CRC Media

הוא ציין כי "אני בטוח שאלביט תתרום להמשך ההצלחה והצמיחה של תחום חשוב זה".

מתעניינים בתקשוב במערכת הביטחון? הירשמו לכנס C5I של אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים